اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950718155865797

برای سهولت تردد زائران اربعین در مرز مهران انجام می‌شود

آمادگی 93 گیت در مرز مهران

کد: 13950718155865797

https://goo.gl/1PP1zz

، تهران , (اخبار رسمی): 93 گیت در پایانه مرزی مهران فعال‌شده و آماده ارائه خدمات به زائران است.

آمادگی 93 گیت در مرز مهران

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی ،سرهنگ حسن کاظمی،جانشین فرمانده انتظامی استان ایلام با اعلام این خبر گفت: قرارگاه امام علی(ع) در استان ویژه اربعین، راه‌اندازی و در آن برنامه‌ریزی لازم امنیتی و ترافیکی برای سهولت تردد زائران اربعین در مرز مهران انجام می‌شود.

وی بابیان اینکه تمام امکانات و تجهیزات پلیسی برای انجام عملیات در اربعین فراهم‌شده است، افزود: 30 ایستگاه پلیس در طول مسیر تردد زائران از بدو ورود به داخل استان تا پایانه مرزی مهران مستقر می‌شود.

جانشین فرمانده انتظامی استان ایلام با اشاره به اینکه بدون گذرنامه و روادید اجازه تردد از مرز مهران داده نمی‌شود، گفت: زائران اربعین هرچه سریع تر به فکر گرفتن روادید قانونی باشند تا با خیال راحت در این همایش شرکت کنند.

این مقام مسئول ادامه داد: باید با سرعت بیشتری نسبت به رفع مشکلات جاده‌های استان اقدام شود چرا که برخی از مسیر تردد زائران، غیر ایمن و سرنوشت‌ساز است و از طرف دیگر هم از زائران می خواهیم با سرعت مطمئنه حرکت و قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند.

جانشین انتظامی استان ایلام با تأکید بر اینکه باید از هرگونه ایجاد موکب که موجب گره ترافیکی می شود پرهیز شود، افزود: بدون مجوز دستگاه‌های مسئول، دایر کردن موکب ممنوع است.سرهنگ کاظمی با اشاره به اینکه در ایام اربعین از تردد زائران اتباع خارجی از مرز مهران جلوگیری می‌شود، گفت: با توجه به برنامه‌ریزی‌هایی که شده اتباع خارجه از مرز چزابه و شلمچه حق عبور دارند و از تردد زائران اتباع خارجه در این ایام از مرز مهران جلوگیری می‌شود.

وی تصریح کرد: در حوزه پیشگیری از جرایم ، واحدهای تخصصی لازم و کافی پیش‌بینی‌ و تمام رده‌های پلیسی کاملاً مشخص‌ شده و هیچ‌گونه نگرانی برای تأمین امنیت زائران مرز مهران وجود ندارد.جانشین فرمانده انتظامی استان ایلام بابیان اینکه با توجه به لغو برگزاری کنگره حج افزایش تردد زائران اربعین اجتناب‌ناپذیر است، خاطرنشان کرد: تمام دستگاه‌های امنیتی و اطلاعاتی در ایام اربعین پای‌کار هستند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ناجا

این کشور در بیش از دو هزار سال قبل و در دوران سلسله هخامنشیان اولین بنیانگذار سیستم حکومتى گسترده امپراطورى مى باشد. از آنجا که هر حکومتى نیازمند به نظم و امنیت مى‌باشد در نتیجه کشور ما انواع سیستمهاى ایجاد نظم و امنیت را در طى تاریخ مورد آزمایش قرار داده است. اما سیستم نوین ایجاد نظم و امنیت داخلى یعنى سازمان پلیس در ایران به حدود یکصد سال پیش مربوط مى‌‌باشد. شاه قاجار ناصرالدین شاه در سفرهاى سه گانه خود به اروپا و مشاهده پلیس نوین در آن کشورها و با استخدام یک مستشار بلژیکى به نام کنت دو بینو اولین سیستم پلیسى جدید را در ایران پایه گذارى نمود. این پلیس در طى یکصد سال گذشته و تا پیروزى انقلاب اسلامى در بهمن سال 1357 از فراز و نشیبهاى متفاوت برخوردار بوده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]