اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950723156615797

فرمانده انتظامی استان ایلام خبرداد

تردد 94 هزار زائر در دهه اول ماه محرم از مرز مهران

کد: 13950723156615797

https://goo.gl/x5Oqhr

، تهران , (اخبار رسمی): در دهه اول ماه محرم، بیش از 94 هزار زائر از این مرز بین المللی به عتبات عالیات اعزام شدند.

تردد 94 هزار زائر در دهه اول ماه محرم از مرز مهران

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی ،سردارنورعلی یاری،فرمانده انتظامی استان ایلام با اعلام این خبر به آمادگی پلیس جهت میزبانی از زائران عتبات عالیات در مرز مهران برای ایام اربعین اشاره کرد و گفت: اقدامات نیروی انتظامی برای برگزاری کنگره عظیم اربعین که از چندی پیش آغاز شده با پایان یافتن تاسوعا و عاشورای حسینی، شدت می گیرد.

وی با تاکید مجدد بر همراه داشتن مجوزهای لازم برای سفر به عتبات عالیات، گفت:در دهه اول محرم 300 زائر که بدون ویزا به مرز مراجعه کرده بودند به شهرهای خود بازگردانده شدند.

سردار یاری تصریح کرد:در این مدت 800 نفر نیز که با گذرنامه افراد دیگر به مرز مهران مراجعه کرده بودند، دستگیر و تحویل محاکم قضائی شدند.

او در پایان با تاکید بر آمادگی پلیس برای میزبانی از زائران عتبات عالیات از دلدادگان حسینی خواست برای حضور در این همایش ملی و همچنین حفظ آرامش و امنیت خود و برگزاری منظم این مراسم به قوانین و مقررات احترام بگذارند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ناجا

این کشور در بیش از دو هزار سال قبل و در دوران سلسله هخامنشیان اولین بنیانگذار سیستم حکومتى گسترده امپراطورى مى باشد. از آنجا که هر حکومتى نیازمند به نظم و امنیت مى‌باشد در نتیجه کشور ما انواع سیستمهاى ایجاد نظم و امنیت را در طى تاریخ مورد آزمایش قرار داده است. اما سیستم نوین ایجاد نظم و امنیت داخلى یعنى سازمان پلیس در ایران به حدود یکصد سال پیش مربوط مى‌‌باشد. شاه قاجار ناصرالدین شاه در سفرهاى سه گانه خود به اروپا و مشاهده پلیس نوین در آن کشورها و با استخدام یک مستشار بلژیکى به نام کنت دو بینو اولین سیستم پلیسى جدید را در ایران پایه گذارى نمود. این پلیس در طى یکصد سال گذشته و تا پیروزى انقلاب اسلامى در بهمن سال 1357 از فراز و نشیبهاى متفاوت برخوردار بوده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]