اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950725159235541

برای یادگیری زبان اپلیکیشن Doulingo دانلود کنید

حذف ترس ارتباطات از مکالمات خارجی

کد: 13950725159235541

https://goo.gl/UppLbk

، تهران , (اخبار رسمی): یکی از نگرانی های اصلی مسافران هنگام سفرهای خارجی نداستن زبان کشوری است که به آن سفر می کنند. این موضوع معمولا باعث می شود مسافران هنگام سفر به کشورهای خارجی استرس و اضطراب زیادی داشته باشندولی با اپلیکیشن Doulingo ا یادگیری زبان در سفر خارجی برایتان آسان می شود.

Doulingo اپلیکیشنی برای یادگیری زبان در سفر خارجی

تجربه نشان داده حتی یاد گرفتن کلمه های ساده ای مثل سلام، خداحافظی، تشکر، شمارش اعداد و ... می تواند تجربه بهتری از سفر خارجی تان بسازد.

به گزارش اخبار رسمی و به نقل از روابط عمومی فلایتیو، اگر به دنبال یادگیری زبان های خارجی هستید و می خواهید به راحتی از پس کارهای روزمره خودتان در سفرهای خارجی بر بیایید، اپلیکیشن Doulingo چاره کارتان است.

یکی از نگرانی های اصلی مسافران هنگام سفرهای خارجی نداستن زبان کشوری است که به آن سفر می کنند. این موضوع معمولا باعث می شود مسافران هنگام سفر به کشورهای خارجی استرس و اضطراب زیادی داشته باشند، چون حتی در صورت تسلط شما به زبان انگلیسی، همچنان کشورهای زیادی هستند که مردم عادی در آنجا تنها به زبان بومی خودشان صحبت می کنند.

تحقیقات بین المللی در این رابطه نشان می دهد مردم کشورهایی چون تایلند، برزیل، ترکیه، روسیه و ایتالیا با وجود اینکه مقصد بسیاری از گردشگران در سراسر جهان هستند، خیلی کم به زبان انگلیسی تسلط دارند و صحبت می کنند. در نتیجه شما در صورت سفر به آنجا ممکن است در ارتباط با دیگران با مشکلات زیادی مواجه شوید.

بهترین راهکار برای مقابله با چنین مشکلاتی این است که قبل از سفرتان بعضی واژه ها و عبارت های کلیدی را به زبان بومی کشوری که قرار است به آن سفر کنید یاد بگیرید. مثلا جملات کلیدی برای موقعیت های مهمی مثل رستوران رفتن، تاکسی گرفتن، خرید کردن و ... .

تجربه نشان داده حتی یاد گرفتن کلمه های ساده ای مثل سلام، خداحافظی، تشکر، شمارش اعداد و ... می تواند تجربه بهتری از سفر خارجی تان بسازد.

اما همه ما می دانیم که یاد گرفتن زبان جدید، حتی در حد چند جمله و کلمه کار راحتی نیست. برای اینکه خودتان بتوانید بدون کمک کسی این عبارت ها را یاد بگیرید، هم باید تلفظ درست کلمه ها را بدانید، هم باید آنها را زیاد تکرار کنید تا خوب یاد بگیرید.

اپلیکیشن دولینگو (Doulingo)، برنامه ای است که تمام این موارد را در نظر گرفته و یادگیری زبان های خارجی را برای کاربران خود بسیار آسان و کم هزینه کرده است. به وسیله این اپلیکیشن می توانید زبانی که به آن مسلط هستید و زبانی که می خواهید آن را یاد بگیرید را انتخاب کنید و در مدت زمان کمی، با روشی سرگرم کننده و جذاب، عبارت های کاربردی و مهم زبان مورد نظرتان را یاد بگیرید.

در حال حاضر به وسیله اپلیکیشن Doulingo می توانید زبان هایانگلیسی، اسپانیایی، فرانسوی، آلمانی، ایتالیایی، پرتقالی، هلندی، سوئدی، ایرلندی، اسکاتلندی، دانمارکی، روسی، اوکراینی، لهستانی و ترکی را یاد بگیرید.

از مزایای مهم این اپلیکیشن این است که با روشی تازه و جذاب، به وسیله عکس، فایل صوتی و ...، زبان مورد نظرتان را به شما یاد می دهد و یادگیری زبان خارجی را برایتان به شدت ساده و جذاب می کند.

اپلیکیشن Doulingo که برای کاربران اندروید و آی او اس به صورت رایگان قابل استفاده و دانلود است، نه تنها برای کسانی که می خواهند به سفر خارجی بروند، بلکه برای تمام افرادی که به یادگیری زبان های خارجی علاقه مند هستند، مفید و قابل استفاده است.

این اپلیکیشن که تا سطوح پیشرفته هر زبان را به شما یاد می دهد، یکی از پرطرفدارترین برنامه ها در حوزه سفر و آموزش زبان خارجی است و رتبه بسیار بالایی در سایت گوگل پلی دارد.

برای دانلود رایگان Doulingo کلیک کنید

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فلایتیو

فلایتیو، سیستم رزرو آنلاین بلیط هواپیما و قطار است که با آن می توانید در هر کجا و هر زمان، بهترین قیمت های پروازهای داخلی و خارجی را ببینید و خرید کنید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

حراج و تخفیف | مسابقه و فراخوان