اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950726160695819

سفر به طبس از کال جنی تا دریاچه نمک

کد: 13950726160695819

https://goo.gl/Lr6JVN

، تهران , (اخبار رسمی): مزیت سفر و گردشگری در ایران به سایر کشورها در این است که در هر فصل با چند صد کیلومتر پیمودن راه می توانی منطقه آب و هواییت را عوض کنی و به مکانی سفر کنی که فصل سفر است.

روستای نایبند- راهنمای سفر به طبس

چی بخوریم؟ کشک یکی از محصولات اصلی و بسیار خوشمزه خراسان جنوبی هاست. غذایی به نام کشک سالاری دارن که یه چیزی شبیه کالجوش بوده و بسیار خوش عطر و خوش طعمه.

به گزارش روابط عمومی تریپ با ما، طبس یکی از این مکان هاست. طبس دیدنی های بی نظیری را در دل خود جای داده که هر یک از آن به تنهایی می تواند سختی و دوری راه را برایت هموار سازد.

پاییز آمد و فصل سفر به کویر و مناطق کویری. برای خیلی ها تا اسم کویر به میان می آید نام مصر و روزنه تداعی می شود. در این نوشته اما می خواهیم منطقه کویری دیگری را به شما معرفی کنیم که دیدنی های شگفت انگیزی را در خود جای داده است که برخی از آنها را در هیچ منطقه کویری دیگری نمی توانید بیابید.

مزیت سفر و گردشگری در ایران به سایر کشورها در این است که در هر فصل با چند صد کیلومتر پیمودن راه می توانی منطقه آب و هواییت را عوض کنی و به مکانی سفر کنی که فصل سفر است. طبس یکی از این مکان هاست. طبس دیدنی های بی نظیری را در دل خود جای داده که هر یک از آن به تنهایی می تواند سختی و دوری راه را برایت هموار سازد. در ادامه  نگاهی می اندازیم به برخی از جاذبه های طبس و مسیرهای دسترسی به آن ها.

جاذبه های گردشگری طبس

کال جنی

کال جنی یا به گفته برخی ها گرند کنیون ایران دره ای شگفت انگیز است که هر گردشگری را محصور خود می سازد. از آنجاییکه این دره پیچ و تاب داشته و آب از میان آن می گذرد حتما با راهنمای محلی آن را ببینید.

مسیر دسترسی به کال جنی

این دره پر رمز و راز در شمال غربی طبس در نزدیکی ازمیغان واقع شده و از طریق جاده بشروبه به طبس می توانید با دنبال کردن تابلوها خود را به اینجا رسانید. ماشین تا کنار تنگه می رود و نیاز به پیاده روی ندارد اما بخشی از جاده خاکی است.

روستای ازمیغان

برای دیدن عکس های طبس و ادامه مطلب اینجا را کلیک کنید

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

تریپ با ما

تیم TripBaMa فعالیت خود را با هدف تغییر الگوی سفر از مناطق پربازدید به مقاصد کمتر شناخته شده آغاز کرد؛ که این امر از طریق جمع آوری اطلاعات جامع با ادبیاتی ساده در مورد مکان های دیدنی، رستوران، هتل و مراکز خرید شهرهای ایران میسر شد و تا امروز دستیابی به اطلاعات اغلب شهرهای ایران از طریق وب سایت امکان پذیر می باشد. در ادامه با ایده «برنامه ریزی سفر» زمینه طراحی تور شخصی را فراهم کرد تا مسافرانی که با وسیله شخصی خود یا وسایل حمل و نقل عمومی راهی جاده ها می شوند، سفری دلخواه و بهینه در زمان و هزینه را تجربه کنند. که این امکان بوسیله برنامه های سفر «تریپ با ما» میسر می باشد. کسب رتبه برتر در هفتمین جشنواره وب ایران و موفقیت به دریافت تندیس برترین مطالعه موردی در یازدهمین همایش زنان کارآفرین در حوزه گردشگری با مدیریت خانم آخوندان، انگیزه ای مضاعف برای ما خواهد بود تا همچنان ثابت قدم در مسیر شکوفایی هرچه بیشتر خانواده گردشگری ایرانی گام برداریم.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

گردشگری و میراث فرهنگی