اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950727162635617

آبرسانی به روستاهای جزیره 9 برابر شد

80درصد بودجه منطقه آزاد قشم درمسیر عمران وآبادانی

کد: 13950727162635617

https://goo.gl/O1xUaz

، تهران , (اخبار رسمی): رییس هیات مدیره و مدیر عامل سازمان منطقه آزاد قشم گفت: نسبت هزینه های عمرانی این سازمان در مقایسه با هزینه های جاری 80 به 20 است و این نشان از آینده درخشان این منطقه دارد.

80درصد بودجه منطقه آزاد قشم درمسیر عمران وآبادانی

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی سازمان منطقه آزاد قشم، حمید رضا مومنی در آیین تجلیل از 38 کارمند نمونه این سازمان که در  سالن مرکز بین المللی رشد قشم برگزار شد، اعلام کرد: هزینه های عمرانی این سازمان در مقابل هزینه های عمرانی که در نقاط دیگر کشور  انجام می شود قابل مقایسه نیست.

وی افزود: علاوه بر خداوند، مردم هم کارهای ما را مورد نقد و بررسی قرار می دهند و قضاوت مردم نشان دهنده عملکرد کارکنان سازمان منطقه آزاد قشم است.

مومنی ادامه داد: یکی از شاخص های عملکردی سازمان منطقه آزاد قشم محقق شدن 98 درصدی بودجه است که 80 درصد آن در حوزه عمران و بقیه در بخش جاری هزینه می شود.

وی گفت: برنامه های بسیار مهمی در بخش های مختلف صنعتی این منطقه در حال محقق شدن است و به امید خدا براساس توفیقات کسب شده توسط مسئولان سازمان منطقه آزاد قشم، خبرهای خوش و فراوانی پیش روی مردم این جزیره  است.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم رضایت ارباب رجوع را از اساسی ترین اهداف کاری این سازمان برشمرد و اظهارامیدواری کرد که با شفافیت سازی در کارها و سرعت بخشیدن به خدمات، ضریب رضایتمندی مردم از عملکرد خودمان را ارتقا دهیم.

وی با اعلام اینکه توسعه همه جانبه جزیره از اهداف مهم سازمان منطقه آزاد قشم می باشد، کارکنان این سازمان را به سلامت کاری، حفظ شئونات اسلامی، رعایت قوانین نظام مقدس جمهوری اسلامی، امر به معروف و نهی از منکر و پرهیز از برخوردهای سلیقه ای توصیه کرد.

طرح انتقال آب به روستاهای جزیره قشم هم از دیگر موارد مهم سخنان مومنی در این مراسم بود.

وی یادآور شد: سال گذشته در همین زمان تنها 3 روستای قشم از نعمت آب آشامیدنی بهره مند بودند در حالیکه با تدابیر دولت یازدهم و تاکید شخص ریاست محترم جمهوری در سفر فروردین ماه 94 به جزیره قشم، خوشبختانه آمار روستاهای بهره مند از آب شرب سالم در این جزیره به بیش از 9 برابر افزایش یافته است.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم اظهار امیدواری کرد: با توجه به تلاش و برنامه هایی که در حوزه آبرسانی توسط شرکت آب، برق و تاسیسات سازمان منطقه آزاد قشم و بخش خصوصی در جریان است در آینده نه چندان دور شاهد انتقال آب شرب سالم به همه روستاهای قشم باشیم.

وی به کارکنان سازمان منطقه آزاد قشم توصیه کرد با بالا بردن سطح بصیرت خود و فاصله گرفتن از فضاهای شایعه پراکنی، با تمام توان در راستای مصالح کشور و رضایت مردم‌گام بردارند.

بنا به این گزارش در پایان این مراسم 38 تن از کارکنان سازمان منطقه آزاد قشم با دریافت لوح و هدایا تقدیر شدند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سازمان منطقه آزاد قشم

جزیره قشم، واقع در تنگه هرمز، از وضعیت خاص بین خلیج فارس و اقیانوس هند بهره می برد. مرز آبراهی تمامی کشورهای حاشیه ( ایران، عراق، کویت، عربستان سعودی، بحرین، قطر، امارات متحده عربی و عمان) تقریبا از سواحل جنوبی آن عبور می کند و تمام ترافیک هوائی شرق و غرب از فراز آسمان قشم می گذرد. جزیره با تمام خصوصیاتش، دریچه ای است به خلیج فارس. بنابراین قشم بر بلندای کانالی ایستاده است که حجم وسیعی از نفت و گاز جهان همیشه و برای 100 سال آینده، از آنجا منتقل می شود. همین موقعیت خاص است که قشم را از سایر جزیره های خلیج فارس متمایز می کند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تجارت و بازار