اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950728162975797

محدودیت های ترافیکی در محورهای مواصلاتی مازندران

کد: 13950728162975797

https://goo.gl/DmxKfo

، تهران , (اخبار رسمی): محدودیت های ترافیکی در محور های مواصلاتی استان مازندران ازظهر امروز 28 مهرماه تا ساعت 6 صبح روز شنبه اول آبان ماه بر قرار است.

محدودیت های ترافیکی در محورهای مواصلاتی مازندران

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی ،سرهنگ جعفر محمدنژاد،رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران با اعلام این خبر گفت: تردد موتورسیکلت از ساعت 12 ظهر امروز 28 مهرماه تا ساعت 6 صبح روز شنبه اول آبان ماه از محور کندوان (چالوس- کرج) هراز ، فیروزکوه و بالعکس ممنوع است.

وی افزود: تردد موتور سیکلت های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران خاطر نشان کرد: تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور"کرج – چالوس" ممنوع بوده و تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 15 تا 23جمعه 30 مهرماه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع است و با اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 18 تا 23 روز جمعه از مرزن آباد به سمت کرج به صورت یک طرفه خواهد بود .

سرهنگ محمدنژاد، گفت: تردد کلیه تریلرها از محور هراز ممنوع است و تردد کلیه کامیون ها و کامیونت ها به استثنای حاملان  مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 8 صبح تا ساعت 22 امروز، پنجشنبه و جمعه از محور هراز ممنوع است.

وی افزود: تردد کلیه تریلر ها به استثنای تریلی های حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 8 تا 22 امروز و جمعه از"تهران به قائم شهر" و بالعکس ممنوع است.

مرکز کنترل ترافیک پلیس راه استان با خط امین 2182934 بطور شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راههای استان است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ناجا

این کشور در بیش از دو هزار سال قبل و در دوران سلسله هخامنشیان اولین بنیانگذار سیستم حکومتى گسترده امپراطورى مى باشد. از آنجا که هر حکومتى نیازمند به نظم و امنیت مى‌باشد در نتیجه کشور ما انواع سیستمهاى ایجاد نظم و امنیت را در طى تاریخ مورد آزمایش قرار داده است. اما سیستم نوین ایجاد نظم و امنیت داخلى یعنى سازمان پلیس در ایران به حدود یکصد سال پیش مربوط مى‌‌باشد. شاه قاجار ناصرالدین شاه در سفرهاى سه گانه خود به اروپا و مشاهده پلیس نوین در آن کشورها و با استخدام یک مستشار بلژیکى به نام کنت دو بینو اولین سیستم پلیسى جدید را در ایران پایه گذارى نمود. این پلیس در طى یکصد سال گذشته و تا پیروزى انقلاب اسلامى در بهمن سال 1357 از فراز و نشیبهاى متفاوت برخوردار بوده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]