اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950728163045586

باهدف انتخابی نهمین دوره مسابقات سلاح های بادی آسیا

تیراندازان تفنگ و تپانچه در خط آتش قرار می گیرند

کد: 13950728163045586

https://goo.gl/KDqeEQ

، تهران , (اخبار رسمی): یک دوره مسابقات تیراندازی در دو رشته تفنگ و تپانچه از 5 الی 8 آبان ماه با هدف راه یابی به مسابقات آسیایی – تهران در سالن 80 مجموعه ورزشی آزادی برگزار می شود.

تیراندازان تفنگ و تپانچه در خط آتش قرار می گیرند

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی فدراسیون تیراندازی، این سری مسابقات در سه رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان و در دو بخش آقایان و بانوان با هدف  کسب جواز به ورود به رقابتهای نهمین دوره مسابقات سلاح های بادی آسیا – تهران که قرار است در اوسط آذر ماه به میزبانی کشورمان برگزار شود آغاز می شود.
تیراندازان تپانچه زن از 5 الی 6 آبان ماه و تفنگدران نیز از 6 الی 8 آبان پا به جوخه آتش می گذارند.
یاد آور می شود که علاقمندان جهت شرکت در این رقابتها، می توانند با توجه به شرایط و مفاد دستور العمل نسبت به  ثبت نام اینترنتی به آدرس www.regirissf.ir  و یا با شماره تماس 44739203 کمیته مسابقات اقدام نمایند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فدراسیون تیراندازی جمهوری اسلامی ایران

تبادل دانش و اطلاعات در بخش ورزشهای تیراندازی و تیروکمان گام موثری در راه رسیدن به اهداف واقعی در این رشته های ورزشی است . امیدواریم با کمک و یاری شما اعضای محترم خانواده تیراندازی (مربیان، داوران ، ورزشکاران و دوستداران این رشته های ورزشی ) بتوانیم در انتقال دانش و تجربیات خود و دریافت گزارشات خبری از رویدادهای علمی ومسابقاتی از طرف شما بعنوان یک منبع خبری از باشگاهها و شهر و استان خود به پویایی و گسترش این ورزشها کمک نماییم

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تازه‌های ورزش