اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950729163875819

7 کاری که هر گردشگری در سفر به جزیره هنگام انجام می دهد.

راهنمای سفر به جزیره هنگام

کد: 13950729163875819

https://goo.gl/L2HgXs

، تهران , (اخبار رسمی): جزیره مرجانی هنگام یکی از دیدنی ترین و بکرترین جزیره های ایران است که در آب های نیلگون خلیج فارس و در جنوب قشم قرار گرفته است.

غواصی. راهنمای سفر به جزیره هنگام

غواصی یکی از تفریحات هیجان انگیزی است که دنیای جدیدی را به روی علاقمندانش می گشاید. در هنگام اما غواصی حال و هوای دیگری دارد

در جنوبی ترین نقطه بزرگترین جزیره ایران، جزیره قشم، جزیره ای کوچک و دیدنی در نهایت زیبایی و سادگی خودنمایی می کند که به دلفین های بازیگوشش مشهور است؛ این جزیره، جزیره ای نیست جز هنگام.

جزیره مرجانی هنگام یکی از دیدنی ترین و بکرترین جزیره های ایران است که در آب های نیلگون خلیج فارس و در جنوب قشم قرار گرفته است. همان طور که می دانید مرجان ها نقش تصفیه کنندگان آب را بعهده دارند به همین دلیل آکواریوم طبیعی در بخش هایی از جزیره شکل گرفته و به راحتی می توانید ماهیان شناور و موجودات دریایی را از سطح آب مشاهده کنید.

پیشنهاد می کنیم اگر به دیدن این آکواریوم طبیعی رفتید با خود خورده نان ببرید تا بتوانید ماهی هایی را که به دنبال غذا هستند به سطح آب بکشانید و از رقص آن ها در آب لذت ببرید.

اما شگفتی دیگری که هنگام را از سایر جزایر اطراف متفاوت ساخته است وجود دلفین های بازیگوش در اطراف آب های جزیره است که هر ساله گردشگران بیشماری را برای بازدید از این دلفیناریوم رایگان به جزیره می کشاند. برای دیدن این موجودات دوست داشتنی می بایستی سختی بیدار شدن صبح را به جان خریده و صبح زود به دل آب های نیلگون خلیج بزنید تا شانس دیدن آنها را دوچندان نمایید.

برای دیدن عکس ها و مطالب بیشتر اینجا را کلیک کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

تریپ با ما

تیم TripBaMa فعالیت خود را با هدف تغییر الگوی سفر از مناطق پربازدید به مقاصد کمتر شناخته شده آغاز کرد؛ که این امر از طریق جمع آوری اطلاعات جامع با ادبیاتی ساده در مورد مکان های دیدنی، رستوران، هتل و مراکز خرید شهرهای ایران میسر شد و تا امروز دستیابی به اطلاعات اغلب شهرهای ایران از طریق وب سایت امکان پذیر می باشد. در ادامه با ایده «برنامه ریزی سفر» زمینه طراحی تور شخصی را فراهم کرد تا مسافرانی که با وسیله شخصی خود یا وسایل حمل و نقل عمومی راهی جاده ها می شوند، سفری دلخواه و بهینه در زمان و هزینه را تجربه کنند. که این امکان بوسیله برنامه های سفر «تریپ با ما» میسر می باشد. کسب رتبه برتر در هفتمین جشنواره وب ایران و موفقیت به دریافت تندیس برترین مطالعه موردی در یازدهمین همایش زنان کارآفرین در حوزه گردشگری با مدیریت خانم آخوندان، انگیزه ای مضاعف برای ما خواهد بود تا همچنان ثابت قدم در مسیر شکوفایی هرچه بیشتر خانواده گردشگری ایرانی گام برداریم.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

سرگرمی و تفریح