اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950801164535070

بازدید دانشجویان پرستاری سالمندی از کهریزک

کد: 13950801164535070

https://goo.gl/DdhDPe

، تهران , (اخبار رسمی): آسایشگاه خیریه کهریزک استان البرز برای سومین بار میزبان دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی کاشان شد.

بازدید دانشجویان پرستاری سالمندی از کهریزک

به گزارش  اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی موسسه خیریه کهریزک ، جمعی از دانشجویان کارشناسی ارشد پرستاری سالمندی از دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان از آسایشگاه خیریه کهریزک استان البرز بازدید کردند و از نزدیک با  حال و هوای این آسایشگاه آشنا شدند.

نگین مسعودی علوی ،استاد دانشگاه کاشان که  دانشجویان را همراهی می کرد دراین بازدید گفت: .ما در کتب درسی همیشه از مراکز نگهداری کشورهای اروپا و آمریکا صحبت می کنیم در حالی که الگویی به این جامع و کاملی آسایشگاه کهریزک در ایران داریم.

 در این بازدید علمی -پژوهشی دانشجویان با اشتیاق سوالات خود را از مسئولان بخش می پرسیدند و  از پرونده مددجویان یادداشت برداری می کردند. دانشجویان از تمامی مراکز نگهداری شبانه روزی زنان و مردان (ساختمان یاس – نیلوفر- گلها)  بازدید کردند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

موسسه خیریه کهریزک

موسسه خیریه کهریزک بنیادی است غیر دولتی،غیر انتفاعی و مردمی. در سال 1351 به همت زنده‌یاد دکترمحمدرضاحکیم‌زاده با مختصر امکانات ابتدایی و با اسکان تعداد انگشت شماری از بیماران "کهریزک" پایه گذاری شد. موسسه خیریه کهریزک امروزه توانسته واحدهای مختلفی را به جهت مراقبت،درمان،آموزش و توانبخشی 3000 نفر از سالمندان، معلولان،کودکان جسمی حرکتی،بیماران مبتلا به ام.اس و کودکان مبتلا به اوتیسم تأسیس نماید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

علم و آموزش | بهداشت و درمان