اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950801164605797

فرمانده انتظامی استان مازندران :

اولویت ناجا ،پاسخگویی به مطالبات مردمی است

کد: 13950801164605797

https://goo.gl/r2PB8s

، تهران , (اخبار رسمی): پاسخگویی به مطالبات مردمی از اولویت های ماموریتی ناجا است.

اولویت ناجا ،پاسخگویی به مطالبات مردمی است

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی ،سردار محمود میرفیضی،فرمانده انتظامی استان مازندران با تاکید بر این موضوع گفت: برابر قانون نیروی انتظامی وظیفه برقراری نظم و امنیت عمومی را برای تمامی افراد جامعه با هرگرایش ، فرهنگ و سلیقه ای برعهده دارد .

وی یکی از دغدغه ها و مطالبات مردمی را ایجاد فضای امن برای محیط زندگی آنهاو رسیدگی به موقع به خواسته ها و بهره مندی از خدمات انتظامی مناسب و تغییر ویترین اجتماعی جامه برشمرد و افزود: فرماندهی انتظامی استان در این راستا با پاکسازی نقاط الوده و جرم خیز و برخورد با خرده فروشان موادمخدر گامی موثر در راستای تغییر ویترین  اجتماعی جامعه برداشته است .

سردار میرفیضی با اشاره به افزایش 39 درصدی کشفیات موادمخدر در سطح استان در شش ماهه نخست امسال از افزایش برخورد با خرده فروشان و معتادان متجاهر خبر داد و افزود: در برخورد با معتادان ، این افراد پس از دستگیری در قالب ماده 16 و 15 به اردوگاه های ترک اعتیاد منتقل می شوند.

فرمانده انتظامی استان مازندران با اشاره به تغییر نوع مصرف موادمخدر از سنتی به صنعتی یکی از راهکارهای مقابله با اعتیاد به موادمخدر را اطلاع رسانی ، آموزش همگانی و استفاده از ظرفیت رسانه ها و آموزش خانواده ها برشمرد و افزود: باید از همه ظرفیت های فرهنگی وآموزشی در جهت مقابله با این پدیده خانمانسوز استفاده کرد.

وی در ادامه با اشاره به اقدامات فرماندهی انتظامی استان در مقابله با قاچاق کالا و ارز در سطح استان که یکی از اولویت های مهم نیروی انتظامی در سال جاری است، افزود: در شش ماه نخست امسال بیش از 150 میلیارد ریال کالای قاچاق کشف شد.

فرمانده انتظامی استان مازندران، با اشاره به جرایم اینترنتی شایع در استان افزود: با توجه به تغییر ماهیت جرم در فضای مجازی، 43 درصد جرائم اینترنتی در استان مربوط به برداشت های غیرمجاز و سرقت اینترنتی است که از کل جرائم اینترنتی 83 درصد آن منجر به کشف شده است.

وی همچنین به کاهش 14 درصدی شرارت و 24 درصدی نزاع و درگیری در سطح استان اشاره کرد وگفت: در ارتباط با تماس های مردمی با پلیس 110 نیز 63 هزار تماس که منجر به عملیات پلیسی شده داشته ایم که این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال قبل کاهش داشته است که این نشان دهنده کاهش جرائم است.

سردار میرفیضی ادامه داد: در شش ماهه نخست امسال 73 درصد پرونده های ارجاعی به مراکز مشاوره پلیس منجر به سازش شد که این میزان در کاهش  پرونده های قضائی و انتظامی نقش بسزایی داشته است.

فرمانده انتظامی استان مازندران از انتظارات پلیس از مردم را خودکنترلی، یار پلیس بودن و نظارت بر عملکرد پلیس عنوان کرد و گفت: مردم می توانند پلیس خود و خانواده شان باشند و پلیس را در برقراری نظم و امنیت یاری کنند و با نظارت بر عملکرد پلیس از طریق سامانه 197 پلیس ما باشند. که این امر نقش موثری در ارتقاء امنیت پایدار و ارتقاء کیفی خدمات انتظامی دارد .

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ناجا

این کشور در بیش از دو هزار سال قبل و در دوران سلسله هخامنشیان اولین بنیانگذار سیستم حکومتى گسترده امپراطورى مى باشد. از آنجا که هر حکومتى نیازمند به نظم و امنیت مى‌باشد در نتیجه کشور ما انواع سیستمهاى ایجاد نظم و امنیت را در طى تاریخ مورد آزمایش قرار داده است. اما سیستم نوین ایجاد نظم و امنیت داخلى یعنى سازمان پلیس در ایران به حدود یکصد سال پیش مربوط مى‌‌باشد. شاه قاجار ناصرالدین شاه در سفرهاى سه گانه خود به اروپا و مشاهده پلیس نوین در آن کشورها و با استخدام یک مستشار بلژیکى به نام کنت دو بینو اولین سیستم پلیسى جدید را در ایران پایه گذارى نمود. این پلیس در طى یکصد سال گذشته و تا پیروزى انقلاب اسلامى در بهمن سال 1357 از فراز و نشیبهاى متفاوت برخوردار بوده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

حقوقی و قانون