اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950802165845819

راهنمای سفر به قشم، چابهار و طبس

3 پیشنهاد جذاب سفر در فصل پاییز

کد: 13950802165845819

https://goo.gl/vTFWCL

، تهران , (اخبار رسمی): ایران از جمله کشورهایی است که برای هر فصلی و آب و هوایی مقصدی دارد که می تواند سفری خاطره انگیز را برای مسافرانش رقم زند. در این نوشته می خواهیم 3 مقصدی را به شما معرفی کنیم که اگر چه در فصول دیگر نیز مسافران خود را دارند اما پاییز فصل خاص سفر آنهاست.

3 پیشنهاد جذاب سفر در فصل پاییز

به گزارش اخبار رسمی از روابط عمومی تریپ با ما، قشم، بزرگترین جزیره ایران یکی از بهترین مقاصد سفر در فصل پاییز است. آب و هوای معتدل با بادهای گاه و بیگاه خنک در کنار دیدنی های شگفت انگیزی چون تنگه رمز آلود چاه کوه، جنگل بی نظیر حرا، بندر تاریخی لافت،غار نمکدان، دره پر پیچ و تاب ستاره ها و مزرعه کروکدیل ها سفری خاطره انگیز را در این فصل خزان برای شما رقم خواهد زد. 

جزیره هنگام که در نوشته پیشین با عنوان 7 کاری که هر گردشگری در سفر به هنگام آن را انجام می‌دهد به آن پرداختیم یکی از دیدنی ترین جزایر ایران است که به دلفین های بازیگوشش مشهور است.

هرمز جزیره رنگارنگی در نزدیکی قشم که بیش از 75 رنگ خاک را در دل خود جای داده است نیز از دیگر شگفتی های قشم است. پیشنها می کنیم در سفر به هرمز بازدید از موزه نادعلیان را از دست ندهید.

طبس هم دیدنی های بی نظیری را در دل خود جای داده که هر یک از آن به تنهایی می تواند سختی و دوری راه را برایت هموار سازد. کال جنی یا به گفته برخی ها گرند کنیون ایران دره ای شگفت انگیز است که هر گردشگری را محصور خود می سازد. 

برای دیدن عکس ها و ادامه مطلب اینجا را کلیک کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

تریپ با ما

تیم TripBaMa فعالیت خود را با هدف تغییر الگوی سفر از مناطق پربازدید به مقاصد کمتر شناخته شده آغاز کرد؛ که این امر از طریق جمع آوری اطلاعات جامع با ادبیاتی ساده در مورد مکان های دیدنی، رستوران، هتل و مراکز خرید شهرهای ایران میسر شد و تا امروز دستیابی به اطلاعات اغلب شهرهای ایران از طریق وب سایت امکان پذیر می باشد. در ادامه با ایده «برنامه ریزی سفر» زمینه طراحی تور شخصی را فراهم کرد تا مسافرانی که با وسیله شخصی خود یا وسایل حمل و نقل عمومی راهی جاده ها می شوند، سفری دلخواه و بهینه در زمان و هزینه را تجربه کنند. که این امکان بوسیله برنامه های سفر «تریپ با ما» میسر می باشد. کسب رتبه برتر در هفتمین جشنواره وب ایران و موفقیت به دریافت تندیس برترین مطالعه موردی در یازدهمین همایش زنان کارآفرین در حوزه گردشگری با مدیریت خانم آخوندان، انگیزه ای مضاعف برای ما خواهد بود تا همچنان ثابت قدم در مسیر شکوفایی هرچه بیشتر خانواده گردشگری ایرانی گام برداریم.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

گردشگری و میراث فرهنگی