اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950802165926424

به مدت دو هفته در تالار فجرهمدان نمایش داده می شود

تئاتر واگویه های علی گندآبی بر روی صحنه

کد: 13950802165926424

https://goo.gl/j2YQo3

، همدان , (اخبار رسمی): معاون اجتماعی، فرهنگی و گردشگری شهرداری همدان از به روی صحنه رفتن تئاتر واگویه های علی گندآبی به مدت دو هفته در همدان خبر داد.

تئاتر واگویه های علی گندآبی بر روی صحنه

به  گزارش اخبار رسمی نقل از روابط عمومی معاونت اجتماعی، فرهنگی و گردشگری شهرداری همدان، محمد قدیمی ضمن اعلام این خبر با توجه به رویکرد، تدابیر و سیاست‌گذاری‌های حوزه اجتماعی و فرهنگی شهرداری همدان در خصوص توجه ویژه به امور اجتماعی و فرهنگی به خصوص آموزش‌های شهروندی گفت: آموزش‌های شهروندی در جهت تقویت هویت دینی باعث توجه ویژه به سمت ارتقای فرهنگ مذهبی می‌شود و مانعی در برابر شکل‌گیری بسیاری از معضلات اجتماعی خواهد شد در نتیجه تبعات مثبتی را در جامعه در پی خواهد داشت.

قدیمی افزود: در این بخش فعالیت‌های مستمری در مجموعه فرهنگی شهرداری همدان در حال اجراست و از آن نمونه می‌توان به اجرای دو هفته‌ای نمایش واگویه‌های علی گندآبی اشاره کرد.

وی ادامه داد: با توجه به هجمه‌های فرهنگی دشمن و آسیب‌های اجتماعی و مذهبی، از قبیل هدف‌گذاری بر روی باورهای اعتقادی و مذهبی با تبلیغات گسترده رسانه‌ای باید سیاست‌ها و هدف‌گذاری‌ها به سمت تدارک برنامه‌هایی با رویکرد تقویت نظام دینی و اعتقادی شهروندان باشد و صد البته باید برای قشر مخاطب جذاب و از گیرایی برخوردار باشد.

معاون اجتماعی، فرهنگی و گردشگری شهرداری همدان اظهار کرد: این نمایشنامه زندگی فردی به نام علی گندآبی را به تصویر می‌کشد که با شنیدن روضه‌ای از امام حسین(ع) متحول شده توبه می‌کند و پس از آن مجاور حرم اباعبدا...(ع) و حضرت علی(ع) می‌شود.

قدیمی افزود: این برنامه با هدف تقویت بن مایه‌های هویتی شهروندان، متناسب با ارزش‌ها و هنجار‌های مذهبی، به مدت دو هفته در تالار فجر شهرداری همدان با مشارکت حوزه هنری استان به روی صحنه خواهد رفت.

وی افزود: با هماهنگی‌های صورت گرفته نمایش «واگویه‌های علی گندآبی» از 3 تا 18 آبان ماه از ساعت 17 در مجموعه فرهنگی هنری تالار فجر اجرا خواهد شد.

قدیمی خاطرنشان کرد: تعداد زیادی از هنرمندان مطرح همدانی در حوزه بازیگری و سایر عوامل پشت صحنه در این نمایش حضور خواهند داشت.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شهرداری همدان

می‌توان گفت که حکومت مشروطه ایران در همدان تقریبا چند ماهی قبل از صدور فرمان آن در ایران به یمن وجود حکمران عارف و آزادیخواهی چون ظهیر الدوله صفا علیشاه در این شهر استقرار یافت. وی پیش از آن که اسمی از مجلس شورای ملی در ایران باشد در شهر همدان مجلس فواید عمومی را بنیاد گذاشت که حکم پارلمان شهری بود و بعدها انجمن ولایتی نام گرفت.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

سینما و تئاتر