کد: 13950802166785625

با محوریت و مشارکت منطقه آزاد اروند تشکیل شد

تشکیل کنسرسیوم سرمایه گذاری در حوزه حمل و نقل ریلی

کد: 13950802166785625

https://goo.gl/jUpGci

، آبادان , (اخبار رسمی): اسماعیل زمانی، مدیر عامل و رئیس هیئت مدیره سازمان منطقه آزاد اروند از تشکیل همکاری مشترک سرمایه گذاری در حوزه حمل و نقل ریلی در منطقه، خبر داد

تشکیل کنسرسیوم سرمایه گذاری در حوزه حمل و نقل ریلی

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد اروند، در راستای تحقق اهداف اقتصادی و افق های توسعه در حوزه تجارت و بازرگانی و همچنین، دسترسی به بازار های فعال و پویای آسیای میانه و اروپای مرکزی، اسماعیل زمانی، مدیر عامل و رئیس هیئت مدیره این سازمان، با گروهی سرمایه گذار در بخش توسعه زیرساخت های خطوط ریلی، نشستی مشترک داشت.

در این نشست، همچنین، در خصوص مشارکت سازمان منطقه آزاد اروند در ساخت خطوط ریلی خرمشهر بندر امام خمینی، با گروه سرمایه گذار مذکور، مذاکرات اولیه صورت گرفت.

موعود شمخانی، معاون فنی و امور زیربنایی سازمان منطقه آزاد اروند، در خصوص این نشست عنوان کرد: توسعه زیرساخت های اساسی منطقه، همواره از اولویت ها و دغدغه های مدیر عامل و اعضای هیئت مدیره سازمان بوده است و این اقدامات و عملکردها در چارچوب آن اولویت هاست.

وی در پایان خاطر نشان کرد: با توجه به اقدامات انجام شده در حوزه خط ریلی خرمشهر بندرامام خمینی، این پروژه تا یک ماه آینده، وارد فاز اجرایی خواهد شد

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سازمان منطقه آزاد اروند

منطقه آزاد اروند با مساحت 37400 هکتار در شمال غربی خلیج فارس شامل شهرهای آبادان، خرمشهر و مینوشهر(جزیره مینو) می باشد که در محل تلاقی دو رودخانه اروند رود و کارون واقع است. این منطقه در همجواری با کشورهای عراق و کویت می باشد که با داشتن ظرفیتی از قبیل حمل و نقل جاده ای، ریلی، دریایی و هوایی از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

منتشر شده در سرویس:

مسکن و ساختمان