اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950803166985541

چگونگی اخذ ویزای «دوبی»

کد: 13950803166985541

https://goo.gl/fmI7A1

، تهران , (اخبار رسمی): هر ساله طی ماه ژانویه جشنواره خرید دوبی در امارات برگزار می شود که تمامی این شهر تبدیل به مراکز بزرگ خرید برای توریست ها می شود.

چگونه ویزای امارات متحده عربی (دوبی)بگیریم؟

این شهر به دلیل موقعیت جغرافیایی آن (قرار گرفتن در حاشیه خلیج فارس) و نزدیکی به ایران، سالانه تعداد زیادی توریست از کشور ما جذب می کند.

به گزارش اخباررسمی به نقل از فلایتیو، دوبی که بزرگترین و توریستی ترین شهر امارات متحده عربی است، با پیشرفت های نوین شهرسازی و توسعه فضاهای توریستی خود توانسته در سال های اخیر به یکی از مهم ترین مراکز توریستی منطقه خاورمیانه و جهان تبدیل شود.

ریشه های شکل گیری شهر دوبی به سال 1799 میلادی بازمی گردد که با کشف نفت در آن، این شهر به یکی از منابع مهم نفتی جهان تبدیل شد و در اندک زمانی جمعیت این شیخ نشین اماراتی با رشد 300 درصد مواجه شد.

با وجود این درآمد قابل توجه نفتی، امروزه دوبی درآمد عمده خود را از راه گردشگری و جذب توریست به دست می آورد. این کشور که توجه توریست ها را از راه ساخت و سازهای بزرگ، رویدادهای تفریحی و ورزشی و مراکز خرید بزرگ به خود جلب می کند، با جای دادن بیش از 70مرکز خرید بزرگ (شامل دبی مال، بزرگ‌ترین مرکز خرید جهان) در خود، به عنوان پایتخت خرید خاورمیانه شناخته می شود.

علاوه بر این، هر ساله به مدت یک ماه، جشنواره خرید دوبی در طول ماه ژانویه در این کشور برگزار می شود که تمامی شهر را به مرکز خریدی بزرگ تبدیل می کند و برنامه های متنوع موسیقی، هنری و رقص محلی در آن برگزار می شود.

از آنجا که اکثر جمعیت شهر دوبی از مهاجران آسیایی تبار مانند هندی ها، بنگلادشی ها، فیلیپینی ها و ... تشکیل شده، فضایی مناسب و چند فرهنگی در این کشور برای زندگی شهروندان و پاسخ گویی خواسته های گردشگران فراهم شده است.

ویزای توریستی

از آنجا که برخلاف کشورهای دیگر، ویزای توریستی دوبی توسط اداره مهاجرت و وزارت کار انجام می شود (و نه سفارت امارات متحده عربی)، دریافت این ویزا بسیار آسان و راحت است. تعداد زیادی از شرکت های مسافرتی بدون نیاز به حضور شما برای دریافت ویزا، این کار را با دریافت مبلغی پول برایتان انجام می دهند.

این ویزاها متناسب با درخواست شما، برای اقامت های 14 روزه، یک ماهه و 3 ماهه صادر می شود.

ویزای ترانسپورت

ویزای ترانسپورت 14 روز اعتبار دارد و قابل تمدید نیست. معمولا آژانس های مسافرتی برای تورهای 3 شب و 4 روز این نوع ویزا را برای مسافران خود می گیرند.

ویزای کار

این ویزا که به شما امکان اقامت 3 ساله در دبی را می دهد، معمولا باید از طریق کفیل یا شرکتی که شما را استخدام کرده درخواست داده شود.

ویزاهای دیگری چون ویزای تجاری، اقامت، شریک لایسنس و ... هم توسط سفارت امارات متحده عربی صادر می شوند که هر یک قوانین و شرایط مربوط به خود را دارند.

مدارک لازم برای اخذ ویزای توریستی دوبی:

 اسکن رنگی و با کیفیت از دو صفحه اول پاسپورت

 اسکن رنگی 1 قطعه عکس

چک ضمانت برگشت و تعهد نامه در صورت نیاز

اطلاعات تکمیلی

- ویزای توریستی امارات یک ماه اعتبار دارد و برای اقامت 14 روزه صادر می شود. در صورت اقامت بیشتر، باید به ازای هر روز اقامت اضافه، 100 درهم جریمه دهید و با تبعات قانونی آن رو به رو شوید.

- ویزای دوبی به دو صورت عادی و فوری صادر می شود که صدور در حالت عادی 7 روز کاری و در حالت فوری 3 روز کاری زمان می برد.

- در صورت قصد ورود به کشور امارات از طریق فرودگاه شهری غیر از دوبی (فرودگاه ابوظبی، شارجه و ..)، باید ویزای ورود به همان شهر را تقاضا کنید که این ویزا 500 درهم هزینه دارد.

- خانم های مجرد زیر 30 سال، در صورت سفر با پدر، مادر و یا همسر خود، ویزای دوبی را راحت تر دریافت می کنند. 

برای دانستن همه چیز درباره ویزای شینگن و انواع آن کلیک کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فلایتیو

فلایتیو، سیستم رزرو آنلاین بلیط هواپیما و قطار است که با آن می توانید در هر کجا و هر زمان، بهترین قیمت های پروازهای داخلی و خارجی را ببینید و خرید کنید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

گردشگری و میراث فرهنگی