اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950803167345070

ساک های نیلوفری برای کودکان کهریزک

کد: 13950803167345070

https://goo.gl/7v8DQK

، تهران , (اخبار رسمی): طرح جمع آوری ساک های نیلوفری از سوی انجمن بانوان نیکوکار برای تهیه مایحتاج کودکان معلول ذهنی جسمی آسایشگاه خیریه کهریزک استان البرز، انجام شد.

ساک های نیلوفری برای کودکان کهریزک

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی موسسه خیریه کهریزک ،ساک های نیلوفری همراه با فهرست مایحتاج کودکان در یک هفته و یک ماه به مدارس تحویل داده می شود و مدیران و مسئولین مدارس آنها را میان دانش آموزان توزیع می کنند .

پس از مشارکت دانش آموزان در جمع آوری مایحتاج مورد نیاز کودکان مطابق فهرست درخواستی، اقلام به آسایشگاه تحویل داده می شود .

حمیده نظری دوست مدیر انجمن بانوان نیکوکار استان البرز با تقدیر و تشکر از دست اندرکاران مدرسه ابتدایی"حورا " برای یاری  این طرح ، درباره طرح ساک های نیلو فری  گفت : در سال 95-96 این طرح با هماهنگی ادارۀ کل آموزش و پرورش استان ، در سطح مدارس مدارس ناحیه یک کرج اجرا می شود و امید است در آینده نزدیک تمامی دانش آموزان البرز همراه کودکان کهریزک باشند.

انجمن بانوان نیکوکار استان البرز که در راستای حمایت از کودکان معلول ذهنی جسمی فعالیت می کند، برای حمایت از کودکان در امور اجرایی ، هزینه های نگهداری، آموزشی و درمانی آنها در تلاش است در همین راستا هم اعضای انجمن بانوان نیکوکار با بیش از 1000 عضو به صورت خیرخواهانه تا کنون یار و همراه کودکان آسایشگاه بوده اند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

موسسه خیریه کهریزک

موسسه خیریه کهریزک بنیادی است غیر دولتی،غیر انتفاعی و مردمی. در سال 1351 به همت زنده‌یاد دکترمحمدرضاحکیم‌زاده با مختصر امکانات ابتدایی و با اسکان تعداد انگشت شماری از بیماران "کهریزک" پایه گذاری شد. موسسه خیریه کهریزک امروزه توانسته واحدهای مختلفی را به جهت مراقبت،درمان،آموزش و توانبخشی 3000 نفر از سالمندان، معلولان،کودکان جسمی حرکتی،بیماران مبتلا به ام.اس و کودکان مبتلا به اوتیسم تأسیس نماید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

علم و آموزش | تبلیغات و روابط عمومی