اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950804168375797

سخنگوی ناجا:

پلیس بر سر امنیت مردم مماشات نخواهد کرد

کد: 13950804168375797

https://goo.gl/Z8QUjw

، تهران , (اخبار رسمی): شایعه کشته شدن تعدادی از کول‌بران دروغ است و پلیس بر سر امنیت مردم مماشات نخواهد کرد.

پلیس بر سر امنیت مردم مماشات نخواهد کرد

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی ،سردار سعیدمنتظرالمهدی، سخنگوی ناجا با اعلام این خبر گفت : شایعه کشته شدن تعدادی از کول‌بران، در مرزهای غربی کشور، از سوی رسانه‌های خارجی دروغی بیش نیست. این اخبار دروغ در حالی منتشر شده است که تلاش‌های انجام گرفته در خصوص ساماندهی کول‌بران در مسیرها و چارچوب‌های قانونی(عکس مورد اشاره) نشان از توجه نظام به محرومان و مقتضیات جامعه دارد.

سخنگوی ناجا ادامه داد: بی‌شک تعمد رسانه‌های خارجی در معرفی قاچاقچیانی که با عنوان مجعول کول‌بر، مخفیانه و شبانه سعی به ورود در کشور دارند، حکایت از خواست این رسانه‌ها در تضعیف حریم مرزهای ایران و امکان ورود افرادی دارد که با مقاصد گوناگون و فارغ از ترویج اقتصاد غیررسمی و سودهای کلان، به دنبال ورود سلاح، مواد منفجره و مواد مخدر در اشکال مختلف و همچنین خدشه‌دار نمودن امنیت مثال زدنی کشور عزیزمان ایران هستند.

سردار منتظرالمهدی گفت: بی‌شک، پلیس نسبت به ورود مخفیانه و غیرقانونی هر فرد و شکستن حریم امن مرزهای کشور برخوردی قاطعانه خواهد داشت و بر سر جان و امنیت مردم هرگز مماشات نخواهد کرد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ناجا

این کشور در بیش از دو هزار سال قبل و در دوران سلسله هخامنشیان اولین بنیانگذار سیستم حکومتى گسترده امپراطورى مى باشد. از آنجا که هر حکومتى نیازمند به نظم و امنیت مى‌باشد در نتیجه کشور ما انواع سیستمهاى ایجاد نظم و امنیت را در طى تاریخ مورد آزمایش قرار داده است. اما سیستم نوین ایجاد نظم و امنیت داخلى یعنى سازمان پلیس در ایران به حدود یکصد سال پیش مربوط مى‌‌باشد. شاه قاجار ناصرالدین شاه در سفرهاى سه گانه خود به اروپا و مشاهده پلیس نوین در آن کشورها و با استخدام یک مستشار بلژیکى به نام کنت دو بینو اولین سیستم پلیسى جدید را در ایران پایه گذارى نمود. این پلیس در طى یکصد سال گذشته و تا پیروزى انقلاب اسلامى در بهمن سال 1357 از فراز و نشیبهاى متفاوت برخوردار بوده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

حقوقی و قانون