اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950804168866452

همزمان با نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال، «ایران اپس» به روز شد

برنامه های خاص در غرفه «مارکت بزرگ اندرویدی ایران»

کد: 13950804168866452

https://goo.gl/9hI9sq

، تهران , (اخبار رسمی): بزرگ ترین مارکت اندروید ایرانی با بیش از 150 هزار بازی و اپلیکیشن موبایل، برنامه ویژه ای برای معرفی بازی های دیتا دار و نیز بازی های VR در نمایشگاه رسانه های دیجیتال 95ارائه داد.

برنامه های خاص در غرفه «مارکت بزرگ اندرویدی ایران»

بازدید کنندگان از غرفه می توانند با دریافت نسخه جدید اپلیکیشن ایران اپس و آشنایی با امکانات جدید پنل توسعه دهندگان، با هزاران بازی و اپلیکیشن جدید داخلی و خارجی آشنا شوند

به گزارش اخبار رسمی از روابط عمومی «ایران اپس»، این مجموعه که  از چندی پیش  یک بخش ویژه در اپلیکیشن ایران اپس  برای بازی های با دیتا اختصاص داده بود، حالا برای  علاقمندان این حوزه بخش های جذابی را ارائه کرده است.

نمایشگاه رسانه های دیجیتال که از 3 تا 7 آبان ماه بر گزار می شود، از ساعت 10 صبح الی 8 شب برقرار است و  غرفه ایران اپس واقع در مصلی بزرگ تهران  است.

برخی از برنامه‌های این  مجموعه درنمایشگاه، رونمایی از ورژن جدید ایران اپس، رونمایی از پنل جدید توسعه دهندگان و برگزاری مسابقه بابت بازی موتوراش با جوایز ارزنده است و بازدید کنندگان از غرفه می توانند با دریافت نسخه جدید اپلیکیشن ایران اپس و آشنایی با امکانات جدید پنل توسعه دهندگان، با هزاران بازی و اپلیکیشن جدید داخلی و خارجی آشنا شوند.

بر اساس این گزارش، یکی دیگر از برنامه‌های جذاب ایران اپس در دهمین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال، یک بازی ویژه با جوایزی ارزنده به نام موتوراش است.

بر پایه این اطلاع، طراحی و توسعه این بازی توسط ایران اپس انجام گرفته  و در ایام نمایشگاه علاقمندان می توانند با ثبت رکوردهای خود و قرار گرفتن در بالای لیست امتیازات به جوایزی همچون PS4، گوشی گلکسی سامسونگ، هدست VR، کارت های هدیه و ... دست یابند.

بر اساس این اطلاع، برنامه های حاشیه ای این رویداد هم «شبیه ساز واقعیت مجازی پرش از هواپیما» و بازی ماجراجویانه «گنج ایران اپس»  است که از دیگر بخش های هیجان انگیز این  غرفه خواهد بود.

گفتنی است که در ایران اپس، فقط با یک کلیک می توانید بازی و دیتای آنرا یکجا دانلود کنید. بدون نیاز به هیچ کار اضافه دیگری بازی برایتان نصب می شود و این آغاز مسیری لذت بخش برای شماست.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ایران اپس

ایران اپس بزرگ ترین مارکت اندرویدی ایران از نظر تعداد بازی و اپلیکیشن موبایل است. اگر شما نیز توسعه دهنده برنامه های اندرویدی هستید و می خواهید برنامه تان را به طیف وسیعی از کاربران معرفی نکنید، ایران اپس با هزاران کاربر فعال می تواند بهترین انتخاب شما باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]