اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960218248446452

ایران اپس، گلچین کرده است

معرفی چند اپلیکیشن جدید و مفید برای دیوایس اندرویدی

کد: 13960218248446452

https://goo.gl/0lhDDP

، تهران , (اخبار رسمی): مارکت اندرویدی ایران اپس، کار را برای شما با معرفی تازه ترین اپلیکیشن های اندرویدی ساده کرده است.

منتخب اپلیکیشن ها به انتخاب ایران اپس

گوگل فمیلی لینک به والدین اجازه می دهد که استفاده فرزندان زیر 13سالشان را از گوشی و تبلت تحت نظر بگیرند. توصیه می شودکه والدین به دقت اپلیکیشن هایی را که فرزندانشان نصب کرده اند را تحت نظر داشته باشند

اکثر ما علاقمند هستیم تا تازه ترین و بهترین اپلیکیشن ها و بازی هایی را که به بازار آمده اند را بشناسیم. اما جستجوی روزانه در مارکت ها و سایت های اینترنتی کار وقت گیری است که با مشغله این روزهای بسیاری از ما شدنی نیست.

مارکت اندرویدی ایران اپس، کار را با معرفی تازه ترین اپلیکیشن های اندرویدی ساده کرده است. پس با ما همراه شوید.

اولین برنامه ای که می خواهیم به شما معرفی کنیم، یک برنامه ضد سرقت گوشی موبایل است. حتما خیلی از شما عادت دارید که گوشی موبایل را در جیب خودتان بگذارید و دغدغه این را دارید که مبادا گوشی سرقت شود.

در این برنامه حالتی به نام حالت جیبی وجود دارد که در آن اگر موبایل از جیب تان خارج شود، آژیر می کشد.

اگر شما هم به دانلود برنامه Pocket Sencse علاقمند شدید، از اینجا دانلود کنید.

 

و اما برنامه دومی که برایتان جالب خواهد بود، GrammarPal نام دارد.

این برنامه نه تنها غلط های املایی متن بلکه غلط های گرامری را هم برایتان مشخص می کند. این اپلیکیشن غلط یاب را هم می توانید به طور مستقل و هم همراه هر اپلیکیشن دیگر مورد استفاده قرار دهید. نکته جالب اینکه اگر بخواهید، خود اپلیکیشن می تواند کلمات و عبارات غلط شما را با کلمات و عبارات درست جایگزین کند.

دانلود برنامه Grammar Pal

 

آخرین برنامه ای که می خواهیم در این مطلب به شما معرفی کنیم، شاید برای پدر و مادرها بسیار جالب باشد. این اپلیکیشن ساخت گوگل برای نظارت والدین بر استفاده فرزندانشان از وسایل هوشمند اندرویدی می باشد.می توانید میزان استفاده فرزندتان از اپلیکیشن های مورد علاقه اش را به همراه گزارشات هفتگی و ماهانه دریافت نمایید. Google Family Link نام این برنامه است

برای دانلود اپلیکیشن گوگل فمیلی لینک، اینجا کلیک کنید

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ایران اپس

ایران اپس بزرگ ترین مارکت اندرویدی ایران از نظر تعداد بازی و اپلیکیشن موبایل است. اگر شما نیز توسعه دهنده برنامه های اندرویدی هستید و می خواهید برنامه تان را به طیف وسیعی از کاربران معرفی نکنید، ایران اپس با هزاران کاربر فعال می تواند بهترین انتخاب شما باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]