اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951215241476452

اسامی نامزدهای نهایی نهمین جشنواره رسانه های دیجیتال اعلام می شود

ایران اپس،نامزد تندیس بهترین تولید کننده محتوا

کد: 13951215241476452

https://goo.gl/2HLWdw

، تهران , (اخبار رسمی): آیین اختتامیه نهمین جشنواره رسانه های دیجیتال وزارت فرهنگ وارشاداسلامی ۱۷ اسفندماه جاری از ساعت ۱۴:۳۰الی۱۷:۳۰ در تالار سینمایی این وزارتخانه برگزار می‌شود.

ایران اپس،نامزد تندیس بهترین تولید کننده محتوا

آیین اختتامیه نهمین جشنواره رسانه های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، 17 اسفند ماه سال جاری از ساعت 14.30 الی 17.30 در تالار سینمایی وزارت متبوع برگزار می شود

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی ایران اپس، اکوسیستم بین المللی ایران اپس با بیش از 150هزار  اپلیکیشن فعال، یکی از بزرگ‌ترین و معتبرترین مارکت‌های اندروید در منطقه خاورمیانه است.

این مجموعه که فعالیت خود را از سال 92 آغاز کرده است، درحال حاضر بیش از 16،000 اپلیکیشن منتشر شده ایرانی را در خود جای داده است.

بر اساس این گزارش، شیوه‌های پرداخت امن و خلاقانه، امکان توسعه سریع و مطمئن زیرساخت‌ها، بیش از 10میلیون کاربر، بیش از1میلیون  کاربر فعال روزانه و همکاری با بیش از 23هزار توسعه دهنده داخلی و خارجی از ویژگی‌ها و خدمات منحصر به فرد ایران اپس است.

خانواده و سبک زندگی، سلامت، کسب و کار، آموزش هوشمند برخی از محورهای بخش رسانه های بر خط نهمین جشنواره رسانه های دیجیتال است.

گفتنی است، آیین اختتامیه نهمین جشنواره رسانه های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، 17 اسفند ماه سال جاری از ساعت 14.30 الی 17.30 در تالار سینمایی وزارت متبوع برگزار می‌شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ایران اپس

ایران اپس بزرگ ترین مارکت اندرویدی ایران از نظر تعداد بازی و اپلیکیشن موبایل است. اگر شما نیز توسعه دهنده برنامه های اندرویدی هستید و می خواهید برنامه تان را به طیف وسیعی از کاربران معرفی نکنید، ایران اپس با هزاران کاربر فعال می تواند بهترین انتخاب شما باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

رسانه‌ها