اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960209247456452

ایران‌اپس، مطالعه این مطلب را به دوست‌داران اینستاگرام توصیه می‌کند

تازه‌هایی از اینستاگرام

کد: 13960209247456452

https://goo.gl/CsjVoF

، تهران , (اخبار رسمی): اینستاگرام یکی از پرطرفدارترین شبکه‌های اجتماعی در دنیاست که بیش از 80درصد از کاربران فعال آن (بیش از 600 میلیون نفر) کاربرانی هستند که خارج از آمریکا سکونت دارند. در این مطلب قصد داریم چند نکته اینستاگرامی را به شما معرفی کنیم.

تازه ترین نسخه اینستاگرام را از ایران اپس دانلود کنید

از طریق این قابلیت حالت آفلاین اینستاگرام می‌توان بدون نیاز به اینترنت به بیش‌تر بخش‌های سرویس به‌اشتراک‌گذاری تصویر و جست‌وجو در اینستاگرام دسترسی داشت.

یکی از برنامه های پردانلود ایران اپس، اینستاگرام است. این اپلیکشن که این روزها مقبولیت بسیاری در کشور پیدا کرده است، روزانه زمان زیادی از وقت ما را به خود اختصاص می‌دهد.

 

کپی کردن متن اینستاگرام

حتما برای شما پیش آمده که متن‌های زیبایی در اینستاگرام می‌بینید که دوست دارید آن‌ها را داشته باشید. پس اگر بتوانید آن‌ها را کپی کنید می‌توانیدبه اشتراک بگذارید.

ساده‌ترین راه برای کپی کردن متن در اینستاگرام، استفاده از نسخه وب آن است. کافی است فقط در مرورگر رایانه یا گوشی‌تان وارد سایت اینستاگرام شوید. بعد روی دکمه لاگین (log in) کلیک کنید و پس از وارد کردن نام کاربری و رمز عبورتان وارد هر صفحه‌ای که می‌خواهید شوید و هر متنی را که می‌خواهید کپی کنید.

به همین سادگی، بعد از کپی کردن متن می‌توانید آن را در هر جایی که خواستید مثل یک ویرایشگر متن ذخیره کنید یا آن را در پست جدیدی از طرف خودتان ویرایش و منتشر کنید.

جدیدترین نسخه اینستاگرام را از ایران اپس، دانلود کنید

 

حالت آفلاین اینستاگرام

از طریق این قابلیت می توان بدون نیاز به اینترنت به بیش‌تر بخش‌های سرویس به‌اشتراک‌گذاری تصویر و قابلیت جست‌وجو در اینستاگرام دسترسی داشت.

نحوه عملکرد حالت آفلاین به این نحو است که اینستاگرام از حافظه نهانگاهی (Cache) بهره می‌برد. اگر بخشی از اپلیکیشن هنگام آنلاین بودن باز شود آن بخش در حافظه نهانگاهی اینستاگرام ذخیره می‌شود و بار دیگر که اینستاگرام را به صورت آفلاین باز کنید آخرین محتویاتی که در حافظه نهانگاهی آن ذخیره شده است نمایش داده می‌شود.

این رویکرد در بخش‌های متفاوت اینستاگرام مانند خوراک (Feed)، جست‌وجو و حتی پروفایل‌هایی که قبلا آنها را دیده‌اید استفاده شده است.

 

مطلب کامل را از اینجا بخوانید

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ایران اپس

ایران اپس بزرگ ترین مارکت اندرویدی ایران از نظر تعداد بازی و اپلیکیشن موبایل است. اگر شما نیز توسعه دهنده برنامه های اندرویدی هستید و می خواهید برنامه تان را به طیف وسیعی از کاربران معرفی نکنید، ایران اپس با هزاران کاربر فعال می تواند بهترین انتخاب شما باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]