اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960204246906452

بزرگ ترین مارکت اندرویدی خاورمیانه منتشر کرد

معرفی بهترین اپلیکیشن ها برای سفر دوستان

کد: 13960204246906452

https://goo.gl/PgRTQy

، تهران , (اخبار رسمی): بهار و تابستان فرصت بسیار مناسبی است برای گشت و گذار. حتما هم اکنون که این مطلب را می خوانید بسیاری از شما در حال برنامه ریزی برای نهایت استفاده از آب و هوای عالی این روزها هستید؛ پس می خواهیم چند اپلیکیشن ایرانی مخصوص سفر را به شما معرفی کنیم.

بهترین اپلیکیشن های سفر به انتخاب ایران اپس

در گذشته که فناوری به اندازه امروز پیشرفت نکرده بود، معمولا برنامه ریزی ها روی کاغذ انجام انجام می شد و برای داشتن اطلاعات شهری که به آن سفر می کردید یا مجبور بودید مرتب پرس و جو کنید یا این‌که کتابچه راهنما به همراه داشته باشید که البته استفاده از آن هم مشکلاتی مانند به‌روزنبودن و کافی‌نبودن اطلاعات را به همراه داشت. 

 

اپلیکیشن اطلاعات پرواز و پروازهای چارتر

اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که برای سفر به دنبال سریع ترین وسیله حمل و نقل یعنی هواپیما هستید، اپلیکیشن اندرویدی  «اطلاعات پرواز و پروازهای چارت»  می‌تواند پیشنهاد خوبی برای شما باشد.

برخی از امکانات این اپلیکیشن عبارت است از امکان جست‌وجو، نمایش پروازهای ورودی و خروجی، اطلاع رسانی در مورد تغییر وضعیت پرواز مورد نظر شما، نمایش موقعیت فرودگاه و ...

دانلود اپلیکیشن

 

اپلیکیشن آی برتر

با دانلود رایگان اپلیکیشن iBartar می توانید اطلاعاتی راجع به مکان های دیدنی یا سرویس های شهرهای مختلف به دست آورید. نزدیک به 50 شهر ایران در این اپلیکیشن گردآوری شده است. سرویس های شهری همانند آرایشگاه ها، رستوران ها، پمپ‌های بنزین، ادارات پست، مطب پزشکان، درمانگاه‌ها، کلینیک‌ها، بیمارستان ها و ... است.

از دیگر امکانات آی برتر می توان به امکان یافتن بهترین مسیر روی نقشه برای رسیدن به یک مکان خاص و امکان ثبت و مدیریت اطلاعات کسب و کارها برای صاحبان کسب و کارها و ادارات اشاره کرد. 

دانلود اپلیکیشن

 

اپلیکیشن کیشگرد

این اپلیکیشن بهترین راهنمای گردشگری و مشاغل جزیره کیش به شمار می آید. اگر به جزیزه زیبای کیش سفر می کنید یا حتی ساکن این جزیره هستید حتما این اپلیکیشن را دانلود و نصب کنید.

بهترین اماکن فروش پوشاک، هتل و مهمانسراها، آرایشی و بهداشتی، رستوران و تریا، آژانس مسافرتی، صوتی و تصویری، تفریحات، تلفن های ضروری و ... در این اپلیکیشن موجود است.

دانلود اپلیکیشن

 

اگر علاقه‌مند هستید مقالات ایران اپس را زودتر از دیگران مطالعه کنید، به‌راحتی می توانید به بلاگ ایران اپس سر بزنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ایران اپس

ایران اپس بزرگ ترین مارکت اندرویدی ایران از نظر تعداد بازی و اپلیکیشن موبایل است. اگر شما نیز توسعه دهنده برنامه های اندرویدی هستید و می خواهید برنامه تان را به طیف وسیعی از کاربران معرفی نکنید، ایران اپس با هزاران کاربر فعال می تواند بهترین انتخاب شما باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]