اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960204246866452

مارکت اندرویدی ایران اپس اعلام کرد

برترین بازی‌های اندرویدی موبایل در فروردین 96

کد: 13960204246866452

https://goo.gl/5u35Dh

، تهران , (اخبار رسمی): اولین ماه فصل بهار هم به سرعت گذشت و همانند ماه های گذشته، این ماه نیز پلتفرم اندروید میزبان بازی های بسیار زیبا و سرگرم کننده ای بود. مارکت اندرویدی ایران اپس از آغازین ساعت های سال 96 با طرح های ویژه نوروزی و با معرفی بهترین و تازه ترین بازی های داخلی و خارجی همراه شما بوده است.

همیشه بهترین ها را از مارکت ایران اپس بخواهید

با برترین بازی های اندروید فروردین ماه آشنا شوید. بازی اول Super Mario، بازی دوم N.O.V.A Legacy، بازی سوم Royale Clans، بازی چهارم Football Master، بازی پنجم King Arthur

در این مطلب، پنج بازی برتر اندرویدی از نگاه ایران اپس را به شما معرفی می کنیم. بازی هایی با دانلود بالا که توانسته اند بهترین نظرات را از سوی کاربران ایران اپس دریافت کنند.

1- Super Mario Run

این بازی نیاز به معرفی ندارد و همه سوپر ماریو خوشحال را می شناسند. تاکنون بازی های بسیاری در سبک این بازی ساخته شده است، ولی این بازی شبیه ترین به سوپر ماریو کنسول قدیمی است.

به‌راحتی و به رایگان می‌توانید این بازی را دانلود کنید.

 

2- N.O.V.A Legacy

این بازی بسیار شبیه قسمت پنجم بازی Modern Combat است. داستان این بازی درباره تکاوری بازنشسته به نام کال واردین است که به خدمت فراخوانده می شود تا از نیروهای حکومتی کولونی در برابر حملات موجودات فضایی دفاع کند.

به‌راحتی و به رایگان می توانید این بازی را دانلود کنید.

 

3- Royale Clans

یک بازی استراتژیک فوق العاده با گرافیکی چارخانه ای و با کاراکترهای خاص خودش. محیط این بازی دقیقا شبیه کلش رویال است. با هر پیروزی یک صندوقچه برنده خواهید شد که داخل صندوقچه ها کارت کاراکترهای جدید است.

به راحتی و به رایگان می توانید این بازی را دانلود کنید.

 

4- Football Master

این بازی استراتژیک فوق العاده، مخصوص کسانی است که عاشق مربیگری فوتبال است. شما می توانید از همان ابتدا برای باشگاه‌تان لوگو طراحی کنید و حتی لباس تیم تان را انتخاب کنید. پس برای شرکت در معروف ترین جام ها و لیگ های دنیا مانند لیگ برتر انگلستان، جام قهرمانی باشگاه های اروپا و جام قهرمانان آماده باشید.

به راحتی و به رایگان می توانید این بازی را دانلود کنید.

 

5- King Arthur

بازی مبارزه ای جالبی که از روی فیلم  شاه آرتور ساخته شده است. شما در نقش شاه آرتور هستید و باید همراه با شوالیه های وفادارتان، نیروهای مهاجم را عقب برانید.

به راحتی و به رایگان می توانید این بازی را دانلود کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ایران اپس

ایران اپس بزرگ ترین مارکت اندرویدی ایران از نظر تعداد بازی و اپلیکیشن موبایل است. اگر شما نیز توسعه دهنده برنامه های اندرویدی هستید و می خواهید برنامه تان را به طیف وسیعی از کاربران معرفی نکنید، ایران اپس با هزاران کاربر فعال می تواند بهترین انتخاب شما باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]