اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960209247476452

بهترین آنتی‌ویروس‌ها برای دیوایس‌های اندرویدی

کد: 13960209247476452

https://goo.gl/WZS2Ub

، تهران , (اخبار رسمی): ایران‌اپس در این نوشته می‌کوشد بهترین آنتی‌ویروس‌های این ماه را معرفی کند.

نگاهی به برترین آنتی ویروس های اندرویدی

پر دانلودترین آنت‌ ویروس‌ها در ماه گذشته عبارت است از Kaspersky, Mobile Security & Antivirus , CM SECURITY MASTER App Lock, Lookout Security& Antivirus

با انتشار اندروید 6 مشکل دسترسی‌های ناخواسته برخی اپلیکیشن‌ها تا حدودی برطرف شده است. هر یک از نرم‌افزارهای معرفی‌شده مزایا و معایبی دارند؛ با این وجود ایران‌اپس نرم‌افزارهایی که بیشترین تعداد دانلود را داشته‌اند برای شما انتخاب کرده است.

هر یک از آنتی‌ویروس ها الگوریتم خاصی برای اسکن و تشخیص تهدیدات امنیتی دارند. از جمله پردانلودترین آنتی‌ویروس‌ها می‌توان به کسپرسکی، آواست، سی ام سکیوریتی و لوک آوت سکیوریتی اشاره کرد. 

کسپرسکی نامی شناخته‌شده در صنعت تامین ایمنی سیستم‌های رایانه‌ای است. به دلیل مشکلات فنی در خرید آنتی‌ویروس کسپرسکی فعلا امکان دانلود آن از ایران‌اپس وجود ندارد ولی خوشبختانه تمام اپلیکیشن‌هایی که شما از ایران‌اپس دانلود می‌کنید پیش از دانلود در سرورهای ایران‌اپس با آنتی‌ویروس کسپرسکی کنترل می‌شود سپس برای دانلود در اختیار شما قرار می‌گیرد. بنابراین حتی اگر در گوشی‌تان آنتی‌ویروس ندارید می‌توانید از پاک‌بودن اپلیکیشن‌هایی که از ایران‌اپس دانلود می‌کنید مطمئن باشید.

آنتی ویروس آواست در تستی که در نوامبر 2016 انجام شد، توانست 99.9% از ویروس‌ها را تشخیص دهد. 

دو آنتی ویروسی سی ام سکیورتی و لوک آوت سکیوریتی نیز علاوه بر حفاظت از سیستم اندرویدی شما در برابر ویروس‌ها و به‌روزرسانی مرتب دیتابیس، تشخیص ویروس‌شان از قابلیت‌های دیگری از جمله قفل‌کردن اپلیکیشن‌ها با استفاده از گذرواژه نیز برخوردارند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ایران اپس

ایران اپس بزرگ ترین مارکت اندرویدی ایران از نظر تعداد بازی و اپلیکیشن موبایل است. اگر شما نیز توسعه دهنده برنامه های اندرویدی هستید و می خواهید برنامه تان را به طیف وسیعی از کاربران معرفی نکنید، ایران اپس با هزاران کاربر فعال می تواند بهترین انتخاب شما باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]