اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950804169165614

در منطقه آزاد چابهار برگزار شد

دوره آموزشی بیمه ها و ضمانت نامه های صادراتی

کد: 13950804169165614

https://goo.gl/0tWs2a

، تهران , (اخبار رسمی): معاون توسعه مدیریت سازمان منطقه آزاد تجاری – صنعتی چابهار گفت: دوره آموزشی 2 روزه بیمه ها و ضمانت نامه های صادراتی با موضوعات آشنایی با انواع پوشش های بیمه اعتبار صادراتی و خدمات صندوق ضمانت صادرات ایران 3 لغایت 4 آبان ماه جاری در این منطقه برگزار شد.

دوره آموزشی بیمه ها و ضمانت نامه های صادراتی

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد تجاری- صنعتی چابهار "امیرحسین آزادی وفا" با بیان مطلب بالا اضافه کرد: این دوره آموزشی زیرنظر مدیران مجرب از صندوق ضمانت صادرات ایران در تاریخ 3 آبان ماه ویژه کارکنان حوزه های صنایع، بازرگانی، گمرک و ارزش افزوده، جذب منابع و سرمایه گذاری، امور مالی، پشتیبانی، برنامه و بودجه، حقوقی و امور قراردادهای سازمان به همراه کارشناسان مرتبط در محل سالن کنفرانس مدیریت برگزار شد.

وی افزود: این دوره آموزشی در تاریخ 4 آبان ماه برای جامعه بازاریان، تجار، بازرگانان، اتاق بازرگانی، صاحبان صنایع فعال در منطقه آزاد چابهار و روسای بانک های منطقه در محل سالن اجتماعات رسالت سازمان برگزار شد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سازمان منطقه آزاد چابهار

منطقه آزاد تجاری صنعتی چابهار، یکی از مناطق آزاد هفت گانه کشور است که در راستای اهداف اقتصادی کشور ، بیش از دو دهه است که درمجاورت شهرستان چابهار و در حاشیه دریای عمان تاسیس شده است . با توجه به تعریف مناطق آزاد و علل ایجابی آن ، سازمان منطقه آزاد چابهار تمام تلاش و همت خود را به کار گرفته تا نقش شایسته ای در حد توان و امکان برای توسعه و رشد اقتصاد ملی و منطقه ای ایفا کند. در آستانه اقتصاد و تجارت هزاره سوم ، اکنون منطقه آزاد چابهار زیرساختهای لازم برای تبدیل شدن به یک منطقه آزاد پویا را درحد قابل قبولی فراهم کرده است. این منطقه نه تنها در اقتصاد ملی نقش موثر داشته بلکه در منطقه محروم بلوچستان نقطه اتکاء مهم و اساسی مردم و روزنه اصلی امید به زندگی اقتصادی و اجتماعی و سیاسی شده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

جشنواره، نمایشگاه و همایش