اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950805169595797

دستگیری جاعلان 85 میلیارد ریالی

کد: 13950805169595797

https://goo.gl/hOizp2

، تهران , (اخبار رسمی): چهار عضو ، باند جاعلان حرفه ای ، به اتهام جعل یک فقره چک 85 میلیارد ریال در شهرستان بندرانزلی دستگیر شدند.

دستگیری جاعلان 85 میلیارد ریالی

 به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی ،سردار محمدرضا میرحیدری،فرمانده انتظامی استان گیلان با اعلام این خبر گفت: چندی پیش ماموران آگاهی شهرستان بندرانزلی در پی دریافت گزارش های مردمی مبنی بر فعالیت اعضاء یک باند جعل چک، موضوع را در دستور کار خود قرار دادند و با تحقیقات نامحسوس شبانه روزی و شناسایی اعضای باند، موضوع جعل و کلاهبرداری متهمان برای کارآگاهان محرز شد.

وی افزود: یکی از اعضای باند که فردی 22 ساله بود، در حالی که قصد داشت یک چک جعل شده 85 میلیارد ریالی را وصول و به حساب جعلی خود واریز کند، دستگیر شد و در پی آن  با اقدام به موقع ماموران ، سه عضو 26،28 و 35 ساله این باند نیز دستگیر شدند.

سردار میرحیدری با بیان اینکه جاعلان ، چک های افراد متمول را خریداری کرده و سپس با جعل چک، مبلغ آن را افزایش می دادند، ادامه داد: تحقیقات پلیس به منظور روشن شدن زوایای پنهان این پرونده ادامه دارد.

فرمانده انتظامی استان گیلان در پایان از مردم خواست، چک های خود را فقط در بانک نقد کرده و مراقب پیشنهاد اغوا کننده جاعلان باشند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ناجا

این کشور در بیش از دو هزار سال قبل و در دوران سلسله هخامنشیان اولین بنیانگذار سیستم حکومتى گسترده امپراطورى مى باشد. از آنجا که هر حکومتى نیازمند به نظم و امنیت مى‌باشد در نتیجه کشور ما انواع سیستمهاى ایجاد نظم و امنیت را در طى تاریخ مورد آزمایش قرار داده است. اما سیستم نوین ایجاد نظم و امنیت داخلى یعنى سازمان پلیس در ایران به حدود یکصد سال پیش مربوط مى‌‌باشد. شاه قاجار ناصرالدین شاه در سفرهاى سه گانه خود به اروپا و مشاهده پلیس نوین در آن کشورها و با استخدام یک مستشار بلژیکى به نام کنت دو بینو اولین سیستم پلیسى جدید را در ایران پایه گذارى نمود. این پلیس در طى یکصد سال گذشته و تا پیروزى انقلاب اسلامى در بهمن سال 1357 از فراز و نشیبهاى متفاوت برخوردار بوده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

حقوقی و قانون