اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950806170385797

هشدارهای پلیس راه به مسافران استان اردبیل

کد: 13950806170385797

https://goo.gl/Ygar5U

، تهران , (اخبار رسمی): تردد از محورهای "خلخال-اسالم"، "خلخال-پونل" و گردنه "صائین" فقط با زنجیرچرخ امکان پذیر است.

هشدارهای پلیس راه اردبیل به مسافران این استان

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی پلیس راهور ناجا ،سرهنگ حجت فتاحی ، رئیس پلیس راه استان اردبیل با اعلام این خبر  گفت : علی رغم بارش شدید برف با تلاش شبانه روزی ، همت مضاعف مأموران پلیس راه و راهداری تمامی محورهای مواصلاتی استان اردبیل باز بوده و تردد در جریان است.

وی افزود: با توجه به پوشیدگی سطح جاده ها از برف و لغزندگی ناشی از آن ضروری است رانندگان به منطق رانندگی ایمن که همان رعایت سرعت مطمئنه، رعایت فاصله طولی، پرهیز از گرفتن ترمزهای ناگهانی و اجتناب از تغییر مسیر ناگهانی پایبند بوده و از سفرهای غیر ضروری پرهیز کنند.

رئیس پلیس راه استان اردبیل از بارش برف در تمامی محورهای مواصلاتی و جاده های برون شهری و انجام عملیات نمک پاشی و برف روبی خبر داد و بیان داشت: برابر آخرین استعلام در محور "سرچم" بارش باران گزارش شده است.

این مقام انتظامی با اشاره به خیس و لغزنده بودن سطح معابر و جاده های برون شهری استان اردبیل، از رانندگان خواست با احتیاط و صبر و حوصله کامل رانندگی کرده و پایبند به قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی باشند.

رئیس پلیس راه استان اردبیل تصریح کرد: همراه داشتن تجهیزات ایمنی و زمستانی به ویژه زنجیر چرخ جهت تردد از این محور و سایر جاده های کوهستانی اجتناب ناپذیر است.

سرهنگ قتاحی گفت:حرکت با سرعت مطمئنه، رعایت فاصله طولی و پرهیز از گرفتن ترمزهای ناگهانی به هنگام تردد از جاده های خیس و لغزنده، منطق رانندگی ایمن است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ناجا

این کشور در بیش از دو هزار سال قبل و در دوران سلسله هخامنشیان اولین بنیانگذار سیستم حکومتى گسترده امپراطورى مى باشد. از آنجا که هر حکومتى نیازمند به نظم و امنیت مى‌باشد در نتیجه کشور ما انواع سیستمهاى ایجاد نظم و امنیت را در طى تاریخ مورد آزمایش قرار داده است. اما سیستم نوین ایجاد نظم و امنیت داخلى یعنى سازمان پلیس در ایران به حدود یکصد سال پیش مربوط مى‌‌باشد. شاه قاجار ناصرالدین شاه در سفرهاى سه گانه خود به اروپا و مشاهده پلیس نوین در آن کشورها و با استخدام یک مستشار بلژیکى به نام کنت دو بینو اولین سیستم پلیسى جدید را در ایران پایه گذارى نمود. این پلیس در طى یکصد سال گذشته و تا پیروزى انقلاب اسلامى در بهمن سال 1357 از فراز و نشیبهاى متفاوت برخوردار بوده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]