اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950807170685617

خبری خوش برای واردکنندگان لوازم یدکی خودرو

تخفیف 4 تا 8 دلاری گمرک قشم برای هرکیلو بار

کد: 13950807170685617

https://goo.gl/g36mUj

، تهران , (اخبار رسمی): مدیر کل صادرات، امور گمرکی و ارزش افزوده کالای سازمان منطقه آزاد قشم از تخفیف 4 تا 8 دلاری در هر کیلو بار وارد کنندگان لوازم یدکی خودروهای سبک و سنگین از مبادی مختلف به بندر بهمن قشم خبر داد.

تخفیف 4 تا 8 دلاری گمرک قشم برای هرکیلو بار

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی منطقه آزاد قشم ،هرمز امیری  با بیان این مطلب، گفت: بر اساس این سیاستگذاری، ارزش لوازم یدکی ماشین آلات سنگین از 15 دلار قبلی با کاهش 8 دلار در هر کیلو گرم بار به 7 دلار کاهش یافته است.

وی ادامه داد: عوارض مربوط به ارزش لوازم یدکی اتومبیل، موتور و گیربکس قایق و همچنین لوازم تزیینی اتومبیل هم از 10 دلار در هر کیلو به 6 دلار کاهش یافته است.
مدیرکل صادرات، امور گمرکی و ارزش افزوده سازمان منطقه آزاد قشم گفت: تخفیفات لحاظ شده در برنامه سیاستگذاری این سازمان به واردات لوازم یدکی از طریق همه مبادی ورودی به بندر بهمن در منطقه آزاد قشم مربوط می شود.
وی همچنین از موسسه شورای عالی بازرگانان و همه شرکت ها و واردکنندگان کالا درخواست کرد پیشنهادات خود را برای سرعت بخشیدن به ارایه بهتر خدمات به اداره کل صادرات، امور گمرکی و ارزش افزوده سازمان منطقه آزاد قشم ارایه کنند.
جزیره قشم با یکهزار و 500 کیلومتر مربع وسعت به عنوان بزرگترین جزیره خلیج فارس در جنوب ایران واقع شده و بسیاری از کالاهای تجاری بازرگانان از طریق مبادی قانونی این منطقه با انجام تشریفات سریع قانونی وارد می شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سازمان منطقه آزاد قشم

جزیره قشم، واقع در تنگه هرمز، از وضعیت خاص بین خلیج فارس و اقیانوس هند بهره می برد. مرز آبراهی تمامی کشورهای حاشیه ( ایران، عراق، کویت، عربستان سعودی، بحرین، قطر، امارات متحده عربی و عمان) تقریبا از سواحل جنوبی آن عبور می کند و تمام ترافیک هوائی شرق و غرب از فراز آسمان قشم می گذرد. جزیره با تمام خصوصیاتش، دریچه ای است به خلیج فارس. بنابراین قشم بر بلندای کانالی ایستاده است که حجم وسیعی از نفت و گاز جهان همیشه و برای 100 سال آینده، از آنجا منتقل می شود. همین موقعیت خاص است که قشم را از سایر جزیره های خلیج فارس متمایز می کند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تجارت و بازار