کد: 13950807170695625

با حضور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند و وزیر راه امضا شد

تفاهمنامه ایجادخط ریلی بندرامام به منطقه آزاداروند

کد: 13950807170695625

https://goo.gl/agMoIN

، آبادان , (اخبار رسمی): تفاهم‌نامه ایجاد خط راه‌آهن بندر امام به خرمشهر بسته شد که طی آن شبکه ریلی راه‌آهن کشور از طریق شلمچه به کشور عراق مرتبط می‌شود.

تفاهمنامه ایجادخط ریلی بندرامام به منطقه آزاداروند

به گزارش  اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد اروند، تفاهم‌نامه ایجاد خط راه‌آهن بندر امام به خرمشهر با حضور مدیرعامل و رئیس هیئت‌مدیره سازمان منطقه آزاد اروند و وزیر راه و شهرسازی بسته شد.
طی این تفاهم‌نامه بندر امام خمینی به‌وسیله راه‌آهن به خرمشهر متصل شده و شبکه ریلی راه‌آهن کشور از طریق شلمچه به کشور عراق مرتبط می‌گردد.
ایجاد این خط ریلی سبب افزایش راه‌های ارتباطی منطقه آزاد اروند شده و تأثیر مثبتی بر اقتصاد و رونق کسب‌وکار در منطقه ایجاد می‌کند.
منطقه آزاد اروند با داشتن مرز خشکی، راه دریایی و هوایی دارای شرایط ارتباطی متنوعی است که با ساخت این خط ریلی، یک امکان ارتباطی دیگر نیز به این منطقه اضافه می‌شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سازمان منطقه آزاد اروند

منطقه آزاد اروند با مساحت 37400 هکتار در شمال غربی خلیج فارس شامل شهرهای آبادان، خرمشهر و مینوشهر(جزیره مینو) می باشد که در محل تلاقی دو رودخانه اروند رود و کارون واقع است. این منطقه در همجواری با کشورهای عراق و کویت می باشد که با داشتن ظرفیتی از قبیل حمل و نقل جاده ای، ریلی، دریایی و هوایی از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

منتشر شده در سرویس های:

تجارت و بازار | مسکن و ساختمان