اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950808170835797

ارتقای ضریب امنیت کشور،فرصتی برای جذب سرمایه گذار

کد: 13950808170835797

https://goo.gl/JstmgM

، تهران , (اخبار رسمی): ارتقاء ضریب امنیت ، فرصتی در جهت جذب سرمایه گذار و زمینه ساز اعتلای رشد و توسعه در نقاط مختلف کشور است .

ارتقاء ضریب امنیت کشور،فرصتی برای جذب سرمایه گذار

 به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی ،عبدالرضا رحمانی فضلی،وزیر کشور ،در جلسه شورای اداری شهرستان دلفان با اعلام این خبر گفت: فعالیت های شبانه روزی نیروی انتظامی، موید تامین امنیت مطلوب در کشور است.

جانشین فرماندهی معظم کل قوا در نیروی انتظامی گفت: اساس امنیت پایدار در کشور ، متکی به مردم و مقاومت در مقابل تهدید است و این امر می طلبد که مردم با حضور گسترده خود در صحنه های مختلف انقلاب در پایداری امنیت کشور همکاری کنند.

وزیر کشور، ارتقاء ضریب امنیت در کشور را ، فرصتی در جهت جذب سرمایه گذار و زمینه ساز اعتلای رشد و توسعه در نقاط مختلف کشور برشمرد و گفت: امنیت، مهمترین نیاز زندگی انسان، جوامع و پایه و اساس همه فعالیت های اجتماعی و اقتصادی در یک جامعه به شمار می آید.

جانشین فرماندهی معظم کل قوا در نیروی انتظامی با تقدیر از خدمات شبانه روزی پلیس، حفظ نظم و امنیت را کاری بسیار دشوار قلمداد کرد و افزود: نیروی انتظامی به خوبی از عهده این وظیفه خطیر در جهت خدمات رسانی مطلوب به شهروندان برآمده است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ناجا

این کشور در بیش از دو هزار سال قبل و در دوران سلسله هخامنشیان اولین بنیانگذار سیستم حکومتى گسترده امپراطورى مى باشد. از آنجا که هر حکومتى نیازمند به نظم و امنیت مى‌باشد در نتیجه کشور ما انواع سیستمهاى ایجاد نظم و امنیت را در طى تاریخ مورد آزمایش قرار داده است. اما سیستم نوین ایجاد نظم و امنیت داخلى یعنى سازمان پلیس در ایران به حدود یکصد سال پیش مربوط مى‌‌باشد. شاه قاجار ناصرالدین شاه در سفرهاى سه گانه خود به اروپا و مشاهده پلیس نوین در آن کشورها و با استخدام یک مستشار بلژیکى به نام کنت دو بینو اولین سیستم پلیسى جدید را در ایران پایه گذارى نمود. این پلیس در طى یکصد سال گذشته و تا پیروزى انقلاب اسلامى در بهمن سال 1357 از فراز و نشیبهاى متفاوت برخوردار بوده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

حقوقی و قانون