اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950808171845797

جاده منجیل - رودبار مسدود است

کد: 13950808171845797

https://goo.gl/3mys5R

، تهران , (اخبار رسمی): مسیر منجیل _ رودبار به دلیل انجام عملیات خاکبرداری تا چهارشنبه مسدود است .

جاده منجیل - رودبار مسدود است

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی ،سرهنگ مهیار رستگار،رئیس پلیس راه استان گیلان  بااعلام این خبر گفت: محور منجیل – رودبار برای خاکبرداری و برداشت دو ترانشه از کوه های منطقه، طبق زمان بندی برنامه ریزی شده، مسدود است.

او با بیان اینکه این جاده از ساعت 6 الی 8  روز جمعه نیزمسدود خواهد بود، تاکید کرد:این انسداد راه به دلیل جلوگیری از رخداد خطرات احتمالی برای رانندگان است و رانندگان در زمان های اعلام شده وارد مسیر منجیل – رودبار نشوند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ناجا

این کشور در بیش از دو هزار سال قبل و در دوران سلسله هخامنشیان اولین بنیانگذار سیستم حکومتى گسترده امپراطورى مى باشد. از آنجا که هر حکومتى نیازمند به نظم و امنیت مى‌باشد در نتیجه کشور ما انواع سیستمهاى ایجاد نظم و امنیت را در طى تاریخ مورد آزمایش قرار داده است. اما سیستم نوین ایجاد نظم و امنیت داخلى یعنى سازمان پلیس در ایران به حدود یکصد سال پیش مربوط مى‌‌باشد. شاه قاجار ناصرالدین شاه در سفرهاى سه گانه خود به اروپا و مشاهده پلیس نوین در آن کشورها و با استخدام یک مستشار بلژیکى به نام کنت دو بینو اولین سیستم پلیسى جدید را در ایران پایه گذارى نمود. این پلیس در طى یکصد سال گذشته و تا پیروزى انقلاب اسلامى در بهمن سال 1357 از فراز و نشیبهاى متفاوت برخوردار بوده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]