اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950809171956465

معاون خدمات شهری شهرداری سنندج خبر داد

گردهمایی پاکبانان نارنجی پوش برگزار می شود

کد: 13950809171956465

https://goo.gl/v5R6WP

، سنندج , (اخبار رسمی): معاون خدمات شهری شهرداری سنندج گفت: با هدف تجلیل و تقدیر از زحمات شبانه روزی گارگران خدمات شهری گردهمایی پاکبانان نارنجی پوش اواخر آبانماه سالجاری برگزار می شود.

گردهمایی پاکبانان نارنجی پوش در سنندج برگزار می شود

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری سنندج: گردهمایی پاکبانان نارنجی پوشان نیمه دوم آبانماه برگزار می شود.

معاون خدمات شهری شهرداری سنندج اظهار داشت: پاکبانان از زحمتکش ترین کارکنان شهرداری هستند که بصورت شبانه روزی مشغول خدمت رسانی و تنظیف سطح شهر می باشند.
مهندس آرش رخزادی بیان کرد: خوشبختانه شهروندان فهیم سنندج نیز در راستای حمایت و همکاری و کمک به این قشر زحمتکش مشارکت قابل توجهی در جهت رعایت نظافت سطح شهر دارند.
وی گفت: با هدف تجلیل و تقدیر از زحمات شبانه روزی این قشر زحمتکش گردهمایی پاکبانان نارنجی پوش برگزار می شود.
مهندس رخزادی افزود: در جهت مشارکت شهروندان در این گردهمایی مسابقه عکاسی با محوریت پاکبان، شهر پاک نیز برگزار می شود و همشهریان می توانند از تلاشهای شبانه روزی پاکباناهای سطح شهر و موارد مرتبط تصاویری تهیه و در این مسابقه شرکت نمایند.
وی عنوان کرد: علاقمندان به شرکت در این مسابقه عکاسی می توانند آثار خود را در قطع A3 در dPA 300 تا تاریخ 20 آبانماه سالجاری به معاونت خدمات شهری واقع در خیابان امام روبروی اداره گمرک طبقه دوم ارسال نمایند.
مهندس رخزادی تصریح کرد: در کنار برگزاری گردهمایی پاکبانان، نمایشگاهی از آثار برتر عکاسان برگزار می شود و بر اساس رای هیئت داوران به آثار برتر جوایزی اهداء می گردد.
وی گفت: در مراسم گردهمایی پاکبانان نارنجی پوش به رسم یادبود از تعدادی از بازنشستگان و پاکبانانی که شرایط ویژه ای دارند و همچنین از پاکبانهای نمونه با اهداء لوح تقدیر و هدایا تجلیل بعمل خواهد آمد.
معاون خدمات شهری شهرداری سنندج شهرداری سنندج گفت: امیدواریم شهروندان با شرکت چشمگیر در این مسابقه عکاسی ما را در برگزاری بهتر این مراسم و نمایش گوشه ای از زحمات این همکاران زحمتکش ما، شهرداری را یاری نمایند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شهرداری سنندج

پس از اعلام مشروطیت و دگرگونی های سیاسی و اجتماعی در سطح کشور و ایجاد وزاتخانه ها در تهران و تاسیس ادارات در شهرستان‌ها و بلاد دیگر اهالی کردستان در بیانیه‌ای خواستار تشکیل ادارات در شهرستان‌ها و بلاد دیگر کردستان شدند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه