اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951112229716465

جشنواره آدم برفی در پارک کودک سنندج برگزار شد

کد: 13951112229716465

https://goo.gl/2kV0Da

، سنندج , (اخبار رسمی): معاون فرهنگی و امور اجتماعی شهرداری سنندج گفت : در جشنواره آدم برفی که عصر دیروزدر پارک کودک برگزار شد بیش از 100 آدم برفی در طرحها وشکل های مختلفی توسط شهروندان ساخته شد.

جشنواره آدم برفی در پارک کودک سنندج برگزار شد

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری سنندج : عصر دیروزو با حضور چشمگیر شهروندان جشنواره آدم برفی در پارک کودک برگزار شد.
معاون فرهنگی و امور اجتماعی شهرداری سنندج اظهار داشت : خوشبختانه بارش برف در دو روز اخیر موجی از خوشحالی و شعف را دربین شهروندان بوجود آورده بود.
مهندس سرکوت نجفی بیان کرد : شهرداری و شورای اسلامی شهر سنندج در راستای اجرای برنامه های فرهنگی اقدام به برگزاری جشنواره آدم برفی نمود.
وی گفت : هدف از برگزاری این جشنواره ایجاد شور و نشاط در بین کودکان و نوجوانان و همچین ایجاد فضای نشاط بخش برای خانواده ها که برای ساعتی در کنار هم به شادی بپردازند.
مهندس نجفی افزود : جشنواره آدم برفی از ساعت 15 امروز در پارک کودک آغاز شد و خانواده ها حاضر در این مراسم اقدام به ساخت آدم برفی نمودند.
وی از ساخت بیش از 100 آدم برفی در این جشنواره خبر داد و گفت : ساخت نمای ساختمان پلاسکو با برف یکی از آدم برفهای این جشنواره بود که با هدف ابراز همدردی با حادثه دیدگان این ساختمان توسط یکی از شرکت کنندگان ساخته شد.
مهندس نجفی : ساخت آدم برفی شمع به یاد جان باختن آتش نشانان حادثه پلاسکو ، آدم برفی با لباس کردی و همچین آدم برفی انواع حیوان نات و اشیا ء از دیگر طرحهای آدم برفی این جشنواره بود.
معاون فرهنگی و امور اجتماعی شهرداری سنندج از شرکت چشمگیر شهروندان در جشنواره آدم برفی تقدیر و تشکر کرد و افزود: حضور پرشور مردم در برنامه های فرهنگی ما را بر اجرای بیشتر برنامه تفریحی ، فرهنگی و ورزشی ترغیب می کند.
در پایان این جشنواره و بر اساس ارزیابی طرحهای ساخته شده با حضور اعضای شورای شهر به ده آدم برفی برتر هدایای به رسم یاد بود اهدا ء گردید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شهرداری سنندج

پس از اعلام مشروطیت و دگرگونی های سیاسی و اجتماعی در سطح کشور و ایجاد وزاتخانه ها در تهران و تاسیس ادارات در شهرستان‌ها و بلاد دیگر اهالی کردستان در بیانیه‌ای خواستار تشکیل ادارات در شهرستان‌ها و بلاد دیگر کردستان شدند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]