اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951103224696465

مدیر عامل سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری سنندج :

بسیاری ازپاساژها فاقد سیستم اعلام حریق است

کد: 13951103224696465

https://goo.gl/BRpglF

، سنندج , (اخبار رسمی): مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سنندج گفت :حریق جزو حوادثی است که بیشترین تلفات جانی و خسارات مالی را بدنبال دارد و با نصب سیستم های اعلام حریق می توان در جهت کاهش خسارات در هنگام بروز آتش سوزی جلوگیری کرد

بسیاری ازپاساژها فاقد سیستم اعلام حریق است

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری سنندج : عصر دیروز شهردار و جمعی از مدیران و کارکنان سازمان آتش نشانی با حضور در سازمان انتقال خون ودر راستای ابراز همدردی با آتش نشانان جان باخته در حادثه پلاسکو خون اهداء نمودند.
مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سنندج ضمن تسلیت و ابرازهمدردی با خانواده برزگ آتش نشانی گفت : آتش نشانان در حادثه آتش سوزی ساختمان پلاسکو فداکاری و ایثار خود را اثبات نمودند.
رامین اسد نژاد بیان کرد : از روز گذشته و در پی جان باختن جمعی از آتش نشان در حادثه آتش سوزی ساختمان پلاسکو بسیاری از شهروندان ، دانش آموزان ، نهادهای مردمی و ادارات با حضور در سازمان آتش نشانی و اهدا ء گل به آتش نشانان ابراز حزن واندوه خود و همچین همدردی خود را از وقع این حادثه اعلام نمودند.
وی گفت : در پی شهادت جمعی از آتش نشانی و در راستای ابراز همدردی باخانواده بزرگ آتش نشانی این سازمان ضمن سیاه پوش کردن سر درب تمامی ایستگاههای آتش نشانی سطح شهر اقدام به اهداء خون نمودند.
اسد نژاد با بیان اینکه نظیر حادثه پلاسکو ممکن است در تمامی سطح کشور رخ دهد افزود : بسیاری از پاساژها و آپارتمانهای مسکونی سنندج فاقد سیستم اعلام حریق هستند.
وی تصریح کرد : حریق جزو حوادثی است که بیشترین تلفات جانی و خسارات مالی را بدنبال دارد که با نصب سیستم های اعلام حریق می توان در جهت کاهش خسارات در هنگام بروز آتش سوزی جلوگیری نمود
مدیر عامل سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری سنندج تاکید کرد : بارها کار شناسان این سازمان از مراکز خرید نظیر بازار و پاساژهای سطح شهر بازدید نمودند و تذکرات لازم را به مالکان جهت نصب سیستم اعلام و اطفاء حریق و همچین اصلاح سیستم سیم کشی داده شده است.
رامین اسد نژاد عنوان کرد : برگزاری کلاسهای آموزشی برای کارکنان سازمان و شهروندان ، نصب شیر های هیدارنت در سطح شهر و نواحی منفصل و همچین استقرار خودرو آتش نشانی در میادین اصلی سطح شهر را جمله مهم ترین اقدامات این سازمان در جهت تسریع در امداد رسانی در زمان بروز حوادث نظیر آتش سوزی برشمرد.
وی خاطر نشان کرد : باید از حادثه آتش سوزی ساختمان پلاسکو در س عبرت بگیریم چرا که می توان با کمترین هزینه مانع از فاجعه ای نظیر جان باختن بیش از 20 آتش نشان و هزاران ملیارد خسارت مالی را گرفت.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شهرداری سنندج

پس از اعلام مشروطیت و دگرگونی های سیاسی و اجتماعی در سطح کشور و ایجاد وزاتخانه ها در تهران و تاسیس ادارات در شهرستان‌ها و بلاد دیگر اهالی کردستان در بیانیه‌ای خواستار تشکیل ادارات در شهرستان‌ها و بلاد دیگر کردستان شدند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه