اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951109227706465

درپی بارش برف در سنندج صورت گرفت

آماده باش 150 نیرو در 13 ایستگاه ستاد برف روبی

کد: 13951109227706465

https://goo.gl/2UwAJo

، سنندج , (اخبار رسمی): معاون خدمات شهری شهرداری سنندج گفت : در پی بارش برف تمامی خیابانهای اصلی سطح شهر نمک پاشی و برف روبی شد ودر حال حاضر 150 نفر در 13 ایستگاه برف روبی در سطح شهر در آماده باش هستند.

آماده باش 150 نیرو در 13 ایستگاه ستاد برف روبی

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری سنندج : عملیات برف روبی و نمک پاشی خیابانهای اصلی سطح شهر اتمام یافت.

معاون خدمات شهری شهرداری سنندج اظهار داشت : در پی اعلام سازمان هواشناسی مبنی بر ورود سامانه بارشی به استان تمامی نیروهای ستاد برف روبی این شهرداری از بامداد شب گذشته در آماده باش کامل هستند.
مهندس آرش رخزادی بیان کرد : امسال با هدف اجرای عملیات برف روبی و نمک پاشی در سطح شهر 13 ایستگاه برف روبی در نقاط مختلف سطح شهر برپا شد.
وی گفت : از بامداد شب گذشته که بارش برف در سنندج آغاز شد 150 نفر از نیروهای ستاد برف روبی با بیش از 50 دستگاه ماشین آلات برف روب و نمک پاش عملیات برف روبی و نمک پاشی سطح شهر را انجام دادند.
مهندس رخزادی افزود : در حال حاضر تردد در تمامی خیابانهای اصلی سطح شهر جاری است و بطور کامل این خیابانها برف روبی شده است.
وی تصریح کرد : با اتمام برف روبی و نمک پاشی خیا بانهای اصلی تعدادی از نیروهای ستاد برف روبی عملیات برف روبی خیابانهای فرعی را آغاز نمودند.
مهندس رخزادی عنوان کرد : با توجه به برگزاری نماز جمعه و حضور شهروندان در مساجد محل برگزاری این فریضه الهی عملیات برف روبی و پاکسازی معابر اصلی سطح شهر و جلو مساجد محل برگزاری نماز جمعه در حال اجرا است.
معاون خدمات شهری شهرداری سنندج تاکید کرد: با توجه به اعلام سازمان هوا شناسی مبنی بر ادامه بارش برف تمامی نیروهای ستاد برف روبی در آماده باش کامل هستند.
مهندس رخزادی گفت : برای جلو گیری از یخبندان در تمامی خیابانهای اصلی سطح شهر بخصوص سطوح شیبدار مخازن مخلوط ماسه و نمک تعبیه شده است.
وی افزود : امیدواری اقدامات ستاد برف روبی شهرداری سنندج در راستای برف روبی سطح شهر و جلوگیری از یخبندان و حوادث احتمالی بتوانیم موجبات رضایتمندی شهروندان را فراهم نماییم.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شهرداری سنندج

پس از اعلام مشروطیت و دگرگونی های سیاسی و اجتماعی در سطح کشور و ایجاد وزاتخانه ها در تهران و تاسیس ادارات در شهرستان‌ها و بلاد دیگر اهالی کردستان در بیانیه‌ای خواستار تشکیل ادارات در شهرستان‌ها و بلاد دیگر کردستان شدند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه