اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951103224706465

شهردار سنندج مطرح کرد

حادثه پلاسکو زنگ خطری برای بافت های فرسوده

کد: 13951103224706465

https://goo.gl/JbXGPg

، سنندج , (اخبار رسمی): شهردار سنندج گفت : بروز حوادثی نظیر حادثه آتش سوزی در ساختمان پلاسکو زنگ خطری جدی برای تمام نقاط مختلف شهر از جمله بافت های فرسوده و مراکز خرید در هسته مرکزی سطح شهر است.

حادثه پلاسکو زنگ خطری برای بافت های فرسوده

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری سنندج ، عصر دیروز شهردار و جمعی از مدیران و کارکنان سازمان آتش نشانی با حضور در سازمان انتقال خون ودر راستای ابراز همدردی با آتش نشانان جان باخته در حادثه پلاسکو خون اهداء نمودند.

شهردار سنندج به شهادت رسیدن جمعی از آتش نشان در حادثه فرو ریختن پلاسکو را به تمامی هموطنان و خانواده داغداراین آتش نشانان تسلیت گفت و اظهار داشت : بروز حوادث غیر مترقبه نظیر آتش سوزی ممکن است در هر کجای دنیا رخ دهد.
منوچهر فخری بیان کرد : حادثه آتش سوزی پلاسکو در واقع زنگ خطر برای نقاط مختلف از جمله بافت فرسودهای و مراکز خرید در هسته مرکزی سطح شهر است.
وی گفت : سازمان آتش نشانی یکی از سازمانهای امداد رسان است که همواره در زمان بروز انواع حوادث در خط مقدم امداد رسانی است.
دکتر فخری بیان کرد : امسال در راستای تامین نیروی ماهر آتش نشانی و از طریق آموزن 60 نفر از نیروهای تحصیلکرده و ورزشکار جذب سازمان آتش نشانی سنندج شدند.
وی اظهار داشت : سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سنندج در راستای امداد رسانی بموقع در زمان بروز حوادث برنامه های مدونی در جهت آموزش آتش نشان در دستور کار خود قرار داده است.
فخری عنوان کرد: جدا از آماده بودن آتش نشانان از لحاظ جسمی و روحی جهت امداد رسانی بموقع ، این تجهیزات به روز و کار آمد است که نقش بسزایی در تسهیل در امداد رسانی دارد.
وی خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه سیستم شهرسازی در کل کشور به سمت بلند مر تبه سازی می رود باید سازمان آتش نشانی هم تجهیزات لازم را برای مقابله با حوادث احتمالی نظیر آتش سوزی درآپارتمانهای مسکونی را داشته باشد.
شهردار سنندج تاکید کرد : وجود یک دستگاه نردبان یک از وسایل مورد نیاز سازمان آتش نشانی سنندج است که در طول سالجاری مکاتبات لازم جهت خرید و تامین این نردیان صورت گرفته است.
منوچهر فخری گفت : مشارکت شهروندان هم در تامین ایمنی محل کسب وسکونت خود را بسیار حائز اهمیت دانست و افزود : شهروندان هم باید با هدف جلو گیری از حوادث احتمالی دستورا ت سازمان آتش نشانی مبنی بررعایت نکات ایمنی را در اسرع وقت انجام دهند.
وی ابراز امیدواری نمود : ستاد مدیریت بحران با همکاری سایر دستگاههای مرتبط در جهت تامین یک دستگاه نردبان و اختصاص آن به سازمان آتش نشانی این شهرداری را یاری نمایند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شهرداری سنندج

پس از اعلام مشروطیت و دگرگونی های سیاسی و اجتماعی در سطح کشور و ایجاد وزاتخانه ها در تهران و تاسیس ادارات در شهرستان‌ها و بلاد دیگر اهالی کردستان در بیانیه‌ای خواستار تشکیل ادارات در شهرستان‌ها و بلاد دیگر کردستان شدند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه