اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950914194456465

در نگارخانه شهرداری سنندج به مناسبت روز جهانی معلولین

نمایشگاه آثار توانمندی های معلولین گشایش یافت

کد: 13950914194456465

https://goo.gl/5HlWLq

، سنندج , (اخبار رسمی): معاون فرهنگی و امور اجتماعی شهرداری سنندج از برپایی نمایشگاه آثار توانمدیهای معلولین در نگارخانه شهرداری خبر داد و گفت : این نمایشگاه تا 18 آذر ماه سالجاری دایر است.

نمایشگاه آثار توانمندی های معلولین گشایش یافت

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری سنندج: عصر دیروز با حضور جمعی از مسلولین نمایشگاه آثار توانمندی معلولین در نگارخانه شهرداری آغاز به کار کرد.

معاون فرهنگی و امور اجتماعی شهرداری سنندج اظهار داشت : با توجه به اینکه روز 12 آذر بعنوان روز جهانی معلولین نامگذاری شده این شهرداری با همکاری سازمان بهزیستی اقدام به برگزاری نمایشگاهی از آثار و توانمندیهای معلولین نمود.
مهندس سر کوت نجفی بیان کرد : با هدف شناساندن استعداد و توانمندی های معلولان و کم توانان ذهنی وهمچنین شکوفایی استعداد و تقویت روحیه این قشر این نمایشگاه برپا شد.
وی افزود : آثار این نمایشگاه در زمینه های نقاشی، صنایع دستی و تزیینات منزل است که با مشارکت ده انجمن جسمی حرکتی ،ضایع نخاعی ،مرکز آرتیما ،مرکز گل نرگس ،مرکز کانیا ،مدرسه استثتایی نوآوران ،مدرسه گلها ، مرکز ثمر ،انجمن نابینایان وموسسه رعد برپا شده است.
مهندس نجفی گفت : این نمایشگاه صبح از ساعت 9 الی 12 و بعداز ظهرها هم از ساعت 15 الی 18 عصر و تا 18 آذر ماه سالجاری دایر است.
وی ضمن تاکید بر ظرفیت بالای هنری این افراد، ارج نهادن به توانمندی آنان را عامل افزایش انگیزه این هنرمندان دانست و با اشاره به تاثیرات مثبت نمایش آثار معلولان بر روحیه آنها بیان کرد: معلولیت جسمی افراد نمی تواند مانع فعالیت های اجتماعی شان باشد.
معاون فرهنگی وامور اجتماعی شهرداری سنندج با بیان اینکه آثار عرضه شده در این نمایشگاه قابلیت فروش را هم دارد به شهروندان توصیه نمود: در راستای حمایت و دلگرمی این قشر از جامعه ضمن بازدید از این نمایشگاه می توانند آثار عرضه شده را نیز خریداری نمایند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شهرداری سنندج

پس از اعلام مشروطیت و دگرگونی های سیاسی و اجتماعی در سطح کشور و ایجاد وزاتخانه ها در تهران و تاسیس ادارات در شهرستان‌ها و بلاد دیگر اهالی کردستان در بیانیه‌ای خواستار تشکیل ادارات در شهرستان‌ها و بلاد دیگر کردستان شدند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]