اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951007208756465

نخستین پارکینگ طبقاتی در سنندج به بهره برداری رسید

کد: 13951007208756465

https://goo.gl/SrHMu2

، سنندج , (اخبار رسمی): این پارکینگ در زمینی به مساحت 1900 متر بع احداث شد و گنجایش 435 خودر را دارد.

نخستین پارکینگ طبقاتی در سنندج به بهره برداری رسید

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی وامور بین الملل شهرداری سنندج : نخستین پارکینگ طبقاتی با حضور مسولان استانی به بهره برداری  رسید.

شهردار سنندج اظهار داشت : با توجه به بافت قدیمی و سنتی مر کز شهر و هندسه محدود خیابانها و کوچه های بازار عملاًمکان مناسبی برای پارک کردن وسایل نقلیه درهسته مرکزی شهر وجود نداشت.
دکتر منوچهر فخری بیان کرد : پارک خودروها در خیابانهای اصلی سطح شهر باعث بوجود آمودن گره های ترافیکی در مراکز شهر شده که این امر موجبات اتلاف زمان و همچنین منابع مالی برای شهروندان شده بود.
وی گفت : با هدف رفع مشکل ترافیک در هسته مرکزی سطح شهر عملیات احداث نخستین پارکینگ طبقاتی با لحاظ نمودن نوع دسترسی ، ارزش ملک و تاثیر آن بر کاهش و روانسازی ترافیک در سال 93 آغاز شد
دکتر فخری تصریح کرد : در راستای اتمام پروژهای عمرانی نیمه تمام در سالجاری تکمیل و بهره برداری از این پروژه در دستور کار این شهرداری قرار گرفت.
وی افزود : این پارکینگ در زمینی به مساحت 1900 متر مربع و زیر بنای کل 11400 متر مربع در شش طبقه احداث شده است.
دکتر فخری عنوان کرد : این پارکینگ شامل دو طبقه زیرزمین ، همکف و سه طبقه است که با سازه بتنی و سقف دال بتنی احداث شده است.
وی تاکید کرد : این پارکینگ مجهز به سیستم هوشمند جهت کنترل ورود و خروج پارک خودرو ، سیستم اعلان حریق و دوربین مدار بسته و همچنین مجهز به سیستم کارت محاسبه هزینه جهت مدیریت پرداخت است.
دکتر فخری از بهره برداری از نخستین پارکینگ طبقاتی در سنندج خبر داد و گفت : این پارکینگ که گنجایش 435 خودرو را دارد فردا با حضور مسولان استانی مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.
شهردار سنندج عنوان کرد : برای احداث این پارکینگ عملیاتی نظیر 12000 متر مکعب خاکبرداری ،750 تن آرماتور ،12500 متر مربع قالب بندی ، 3000 متر مربع نماسازی با ترکیب سنگ و آجر و همچنین 800 متر طول نورپردازی انجام شده است.
دکتر منوچهر فخری همچنین گفت : برای تکمیل این پارکینگ عملیاتی دیگری نظیر 12000 متر مربع اپوکسی کف ، 15000 متر مربع کنتیکس سقف و بدنه ، 784 عدد اسپرینکلرها ،1500 متر مربع کانال تهویه هوا ،21 دستگاه اگزافون و دو دستگاه آسانور سور نیز نصب شده است.
وی هزینه احداث این پارکینگ را 95 میلیارد ریال عنوان کرد و گفت : این مقدار هزینه از محل اعتبارات داخلی شهرداری تامین شده است.
دکتر فخری ابراز امیدواری نمود : با این پارکینگ شاهد کاهش و روانسازی ترافیک در بخشی از محدوه سطح شهر باشیم.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شهرداری سنندج

پس از اعلام مشروطیت و دگرگونی های سیاسی و اجتماعی در سطح کشور و ایجاد وزاتخانه ها در تهران و تاسیس ادارات در شهرستان‌ها و بلاد دیگر اهالی کردستان در بیانیه‌ای خواستار تشکیل ادارات در شهرستان‌ها و بلاد دیگر کردستان شدند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه