اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950809172036422

توسط رجبی دوانی در مجتمع فرهنگی هنری شهر کاشان

«انسان 250 ساله» تحلیل شد

کد: 13950809172036422

https://goo.gl/hpabGM

، کاشان , (اخبار رسمی): آیین بازخوانی و تحلیل کتاب «انسان 250 ساله» با حضور دکتر محمد حسین رجبی دوانی در مجتمع فرهنگی هنری شهر سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان برگزار شد.

«انسان 250 ساله» تحلیل شد

به گزارش اخبار رسمی به نقل از  سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان، در این مراسم محقق و پژوهشگر برجسته تاریخ اسلام دکتر محمد حسین رجبی دوانی به بررسی ابعاد مختلف کتاب انسان 250 ساله که شامل بیانات مقام معظم رهبری در مورد زندگی مبارزاتی ائمه اطهار است پرداخت.

در این جلسه فعالان فرهنگی با روند تحولات اجتماعی و نیز سیره سیاسی پیامبر و ائمه اطهار(علیهم السلام) که محوریت این کتاب را تشکیل می دهد آشنا شده و به عوامل و علل رفتارهای متفاوت اولیای الهی در برابر حوادث مشابه پی بردند و نکات کاربردی و نتایج آن را برای زندگی امروز استنباط  می کنند.

کتاب «انسان 250 ساله» از انتشارات صهبا شامل سخنرانی ها و مطالب دستنویس رهبر معظم انقلاب از پیش از انقلاب تا سال 1389 درباره زندگی سیاسی ـ مبارزاتی ائمه (علیهم السلام) است؛ این کتاب شامل 17 فصل است که نحوه چینش عناوین فصل‌ها، به صورت ترتیب تاریخی زندگی ائمه اطهار (علیهم السلام)، از دوران پیامبر اکرم(ص) تا دوره امام جواد، امام هادی و امام عسکری (ع) است که بیانات مقام معظم رهبری درباره این سه امام بزرگوار در یک فصل ارائه شده است و در فصل پایانی غایت حرکت انسان 250 ساله مورد بررسی قرار می گیرد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شهرداری کاشان

کاشان در دوران اسلامی همراه با قم، اصفهان، همدان و ... از جمله شهرهای بلاد جبال یا عراق عجم محسوب می شود. تاریخ نویسان فراوانی از مردان نام آور و جنگجوی کاشان در این عصر (دوران ساسانی) سخن به میان آورده اند که در جنگهای بسیار شرکت کرده اند » اعثم« کوفی تاریخ نویس بزرگ عرب از حضور 20 هزار سوار جنگجوی قم و کاشان یاد کرده است که در جنگ »نهاوند« حضور داشتند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

نشریات و کتاب