اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951109227816422

همزمان با دهه فجر برگزار می شود

"ایران همیشه جاوید" در قلب بازار تاریخی کاشان

کد: 13951109227816422

https://goo.gl/4fH1mh

، کاشان , (اخبار رسمی): به مناسبت دهه فجر ناحیه بازار منطقه یک شهرداری کاشان نمایشگاه صنایع دستی را با نام ایران همیشه جاوید برگزار می کند.

"ایران همیشه جاوید" در قلب بازار تاریخی کاشان

به گزارش اخبار رسمی به نقل از مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری کاشان، منطقه یک شهرداری کاشان به مناسبت سی و هشتمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و دهه مبارک فجر در بازار تاریخی اقدام به برگزاری نمایشگاه صنایع دستی با حضور متخصصین این حوزه کرده است.

این نمایشگاه از 12 تا 22 بهمن ماه در بازار تاریخی کاشان، روبروی قنادی نبات ریز از ساعات 9 صبح تا 13 و 17 تا 21 ، پذیرای عموم بازدیدکنندگان خواهد بود.

شماره تلفن55466262 (031) ، تلگرام @kashan_admin ، روابط عمومی و امور فرهنگی شهرداری ویژه تاریخی فرهنگی منطقه یک واقع در خیابان امام خمینی (ره) روبروی درمانگاه گلابچی و ناحیه بازار واقع در بازار آماده اطلاع رسانی بیشتر به علاقه مندان است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شهرداری کاشان

کاشان در دوران اسلامی همراه با قم، اصفهان، همدان و ... از جمله شهرهای بلاد جبال یا عراق عجم محسوب می شود. تاریخ نویسان فراوانی از مردان نام آور و جنگجوی کاشان در این عصر (دوران ساسانی) سخن به میان آورده اند که در جنگهای بسیار شرکت کرده اند » اعثم« کوفی تاریخ نویس بزرگ عرب از حضور 20 هزار سوار جنگجوی قم و کاشان یاد کرده است که در جنگ »نهاوند« حضور داشتند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه