اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950930203926422

با اعتبار بالغ بر 50 میلیارد ریال

فروشگاه زنجیره ای رفاه در کاشان احداث می شود

کد: 13950930203926422

https://goo.gl/vihSnQ

، کاشان , (اخبار رسمی): مدیر دفتر سرمایه گذاری و جذب مشارکت های شهرداری کاشان خبر داد احداث فروشگاه زنجیره ای رفاه در کاشان با اعتبار بالغ بر 50 میلیارد ریال مدیر دفتر سرمایه گذاری و جذب مشارکت شهرداری کاشان از احداث شعبه فروشگاه زنجیره ای رفاه در کاشان با اعتباری بالغ بر 50 میلیارد ریال خبر داد.

فروشگاه زنجیره ای رفاه در کاشان احداث می شود

به گزارش اخبار رسمی به نقل از مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری کاشان حمید رضا دهقانی اظهار کرد: چندین طرح سرمایه گذاری در دست اقدام و تهیه است که یکی از شاخص ترین آنها طرح احداث فروشگاه زنجیره ای رفاه با 50 میلیارد ریال اعتبار است. 

وی با اشاره به اینکه این طرح در مرحله طراحی فنی و معماری به سر می برد، گفت: این پروژه عظیم در مساحت سه هزار متر مربع واقع در پارک آیت الله مدنی (ره) اجرایی خواهد شد.

دهقانی با اشاره به اینکه یکی از نتایج سرمایه گذاری، اشتغال زایی است، بیان کرد: پس از اجرایی شدن این طرح بیش از 20 نفر به صورت مستقیم به اشتغال در می آیند.

مدیر دفتر سرمایه گذاری و جذب مشارکت شهرداری کاشان به طرح های در دست اقدام این حوزه اشاره کرد و گفت: از تیرماه سال 94 پروژه ای مشترک با کمیته امداد حضرت امام (ره)  در راستای اشتغال مددجویان تحت پوشش کمیته با هدف ایجاد مراکز تجاری ارزان قیمت در دست بررسی و اقدام است.

وی افزود: در این طرح بازار مهستان به کمیته امداد انتقال داده می شود و در ازای آن زمین هایی که در اختیار کمیته امداد است به شهرداری کاشان منتقل خواهد شد.

دهقانی با بیان اینکه در این طرح مددجویان قادر خواهند بود با کمترین هزینه به اشتغال در بازار مهستان بپردازند، تصریح کرد: پروژه انتقال بازار مهستان از سرمایه گذار مربوطه به شهرداری توسط شورای اسلامی شهر تصویب شده است و لایحه معاوضه بازار با املاک کمیته جهت تصویب به شورای اسلامی شهر ارسال خواهد شد.

مدیر دفتر سرمایه گذاری و جذب مشارکت شهرداری کاشان به طرح موسوم به رستا که شامل بسته"رونق ساخت، توسعه، اصلاحِ"پروانه های ساختمانی است، اشاره کرد و گفت: دفتر سرمایه گذاری شهرداری کاشان برای رفاه حال شهروندان در نظر دارد توسط یکی از بانک های کشور تسهیلاتی را در قالب اقساطی کردن پروانه ساخت به ساکنین کاشانی ارائه دهد.

دهقانی با بیان اینکه در این طرح هر سه طرف یعنی بانک، شهرداری و شهروند ذینفع هستند، یادآور شد: شهروندان پس از اخذ پروانه ساخت، برای پرداخت وجه به جای اینکه ارتباط مستقیم با شهرداری داشته باشند، با بانک روبرو می شوند و تسهیلاتی در اختیار آنها قرار می گیرد و شهروندان وجه مربوط را به صورت اقساطی پرداخت می کنند.

همچنین به گفته وی شهرداری کاشان برای احداث موزه تاریخ طبیعی تفاهم نامه ای با سازمان محیط زیست به امضا رسانده است.

مدیر دفتر سرمایه گذاری و جذب مشارکت شهرداری کاشان با بیان اینکه این موزه با هدف ایجاد محیط آموزش گردشگری احداث می شود، خاطر نشان کرد: این طرح نیز به عنوان لایحه به شورای اسلامی شهر ارسال شده است و قرار است در این موزه خدمات متفاوتی ارائه شود که شامل آشنایی با آداب و رسوم مردم کاشان، آشنایی با تاریخ طبیعی کاشان و گونه های مختلف جانداران و حیوانات منطقه خواهد بود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شهرداری کاشان

کاشان در دوران اسلامی همراه با قم، اصفهان، همدان و ... از جمله شهرهای بلاد جبال یا عراق عجم محسوب می شود. تاریخ نویسان فراوانی از مردان نام آور و جنگجوی کاشان در این عصر (دوران ساسانی) سخن به میان آورده اند که در جنگهای بسیار شرکت کرده اند » اعثم« کوفی تاریخ نویس بزرگ عرب از حضور 20 هزار سوار جنگجوی قم و کاشان یاد کرده است که در جنگ »نهاوند« حضور داشتند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

کسب و کار و خرده فروشی | شهر و جامعه