اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950929202906422

در شهر کاشان

بلیط کارت های اتوبوس به کارت شهروندی تبدیل می شود

کد: 13950929202906422

https://goo.gl/GnqUiw

، کاشان , (اخبار رسمی): معاون هماهنگی و برنامه ریزی شهرداری کاشان گفت: از دهم دی ماه بلیط کارت های اتوبوس به کارت شهروندی تبدیل می شود.

بلیط کارت های اتوبوس به کارت شهروندی تبدیل می شود

به گزارش اخبار رسمی به نقل از مرکز ارتباطت و امور بین الملل شهرداری کاشان محسن فخری از تبدیل بلیط کارت های اتوبوس به کارت شهروندی خبر داد و گفت : شهروندان کاشانی از 10 دیماه به مدت شش ماه فرصت دارند تا با مراجعه به ایستگاه مرکزی سازمان اتوبوسرانی واقع در 15 خرداد نسبت به تعویض کارت های خود اقدام کنند.

وی با اشاره به صدور هزار و پانصد کارت با نام مشخصات فردی در چندماه گذشته، تصریح کرد : شهروندان همچنین برای دریافت کارت های شهروندی با مشخصات فردی خود، می توانند به دفاتر خدمات الکترونیکی در سطح مناطق پنجگانه مراجعه نمایند.

معاون هماهنگی و برنامه ریزی شهرداری کاشان در خصوص مزایای استفاده از کارت های شهروندی در سیستم حمل ونقل شهری خاطر نشان کرد: استفاده از کارت شهروندی در سیستم پرداخت اتوبوس و تاکسی، دارای مزایایی از جمله آمار دقیق حساب و کتاب درآمد هر دستگاه اتوبوس و تاکسی  برای بهره بردار مربوطه، حذف نگرانی های مربوط به همراه داشتن پول خرد برای پرداخت کرایه هم برای مسافرین و هم برای رانندگان است.

فخری درخصوص چگونگی طراحی کارت های شهروندی بیان کرد: کارت های شهروندی را باید فرصتی برای افزایش بهره وری، کاهش هزینه ها و تسریع مبادلات تجاری دانست که نه تنها سرمایه گذاری های صورت گرفته کنونی را توجیه می کند بلکه توسعه ظرفیت ها، زیرساخت ها و افزایش قابلیت های آن را به عنوان یک طرح زیربنایی در راستای تحقق اهداف راهبردی توجیه می کند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شهرداری کاشان

کاشان در دوران اسلامی همراه با قم، اصفهان، همدان و ... از جمله شهرهای بلاد جبال یا عراق عجم محسوب می شود. تاریخ نویسان فراوانی از مردان نام آور و جنگجوی کاشان در این عصر (دوران ساسانی) سخن به میان آورده اند که در جنگهای بسیار شرکت کرده اند » اعثم« کوفی تاریخ نویس بزرگ عرب از حضور 20 هزار سوار جنگجوی قم و کاشان یاد کرده است که در جنگ »نهاوند« حضور داشتند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه