اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950923200126422

کاشان کارت به جای پول نقد وارد بازار می شود

کد: 13950923200126422

https://goo.gl/7BhtYw

، کاشان , (اخبار رسمی): مدیر پروژه کاشان کارت گفت:این کارت هوشمند ترکیبی از کارت پرداخت و هویت شامل فناوری‌های جدید بوده که علاوه بر استفاده در خدمات رفاهی و اجتماعی، پرداخت های خرد و روزمره شهروندان را نیز تسهیل می بخشد.

کاشان کارت به جای پول نقد وارد بازار می شود

به گزارش اخبار رسمی به نقل از مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری کاشان، مجتبی رموزی با بیان اینکه کاشان کارت با استفاده از فناوری های نوین درعرصه پرداخت الکترونیکی، امکان پرداخت خرد درسیستمهای مختلف را فراهم می کند، اظهار کرد: کاشان کارت می تواند زمینه استفاده از فروشگاه ها، شبکه حمل و نقل (تاکسی، اتوبوس) وسایرحوزه های مختلف خدمات شهری و خدمات رفاهی رافراهم کند.

وی از نصب و تجهیز 103وسیله نقلیه عمومی به سیستم کاشان کارت ( کارت شهروندی) خبر داد و بیان کرد: تاکنون 47 تاکسی و56 اتوبوس به این سیستم مجهز شده است و تا پایان سال جاری تمامی ناوگان حمل و نقل شامل اتوبوس، تاکسی بی سیم، گردشی و خطی و سرویس مدارس و آژانسها به این سامانه متصل می شوند.

مدیرپروژه کاشان کارت ادامه داد: شهروندان می توانند با در دست داشتن  کاشان کارت وبا اطمینان و امنیت خاطر تمامی پرداخت‌های خرد و کلان خود را انجام دهند.

رموزی افزود:این کارت می‌تواند جهت خریدهای شتاب و انتقال وجه نیز مورد استفاده قرار گیرد و در واقع  مهمترین هدف از اجرای این طرح تحقق شعار "یک شهر یک کارت" و ایجاد اطمینان خاطر برای مالکین و سرعت بخشیدن در فرآیندهای مالی خرد است.

وی همچنین به سایرمزایای این کارت اشاره کرد و گفت: استفاده از کاشان کارت علاوه بر پرداخت های خرد در خدمات رفاهی، گردشگری ، بازیافت قابلیت استفاده داشته و شهرداری کاشان در صدد ایجاد شبکه تخفیف روی کارت جهت رفاه حال شهروندان است.

مدیرپروژه کاشان کارت تصریح کرد: پرداخت دقیق مبلغ کرایه، در امان ماندن شهروندان و رانندگان از آلودگی های مربوط به پول های خرد کهنه و کثیف، هم بخشی دیگر از مزایای کاشان کارت است.

رموزی خاطر نشان کرد: راه اندازی دو ایستگاه آنلاین شارژ و صدور واقع در خیابان های اباذر و محور گردشگری علوی ویژه فروش و شارژ کارت شهروندی راعلاوه بر دفاتر خدمات الکترونیک شهرداری، باجه های اتوبوسرانی و پایانه های فروش معرفی شده جهت شارژ را از دیگر خدمات ارائه شده در خصوص اجرای این پروژه محسوب می شود.

وی یادآورشد: اجرا و بهره برداری از پروژه کاشان کارت از تاریخ اول دی ماه سال جاری آغاز می شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شهرداری کاشان

کاشان در دوران اسلامی همراه با قم، اصفهان، همدان و ... از جمله شهرهای بلاد جبال یا عراق عجم محسوب می شود. تاریخ نویسان فراوانی از مردان نام آور و جنگجوی کاشان در این عصر (دوران ساسانی) سخن به میان آورده اند که در جنگهای بسیار شرکت کرده اند » اعثم« کوفی تاریخ نویس بزرگ عرب از حضور 20 هزار سوار جنگجوی قم و کاشان یاد کرده است که در جنگ »نهاوند« حضور داشتند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بانک، بیمه و سرمایه