اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951005206656422

مدیر دفتر سرمایه گذاری شهرداری کاشان:

حیاط چهارم خانه تاریخی عباسیان بازسازی می شود

کد: 13951005206656422

https://goo.gl/LUyWGV

، کاشان , (اخبار رسمی): مدیر دفتر سرمایه گذاری شهرداری کاشان گفت: حیاط چهارم خانه تاریخی عباسیان مرمت و بازسازی می شود.

حیاط چهارم خانه تاریخی عباسیان بازسازی می شود

به گزارش اخبار رسمی به نقل از مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری کاشان، حمیدرضا دهقانی با اشاره به رویکرد مدیریت شهری در حفظ و احیای بافت تاریخی اظهار کرد: حیاط چهارم خانه تاریخی عباسیان مرمت و بازسازی می شود.

وی با بیان اینکه تامین منابع پایدار درآمد برای شهرداری و ایجاد زیرساخت های گردشگری در کاشان، در دستور کار این حوزه قرار دارد، تصریح کرد: طرح مرمت و احیای حیاط چهارم خانه تاریخی عباسیان توسط دفتر سرمایه گذاری  آماده و تحویل سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور شد.

مدیر دفتر سرمایه گذاری شهرداری کاشان افزود: با اجرای این طرح و ایجاد هتل سنتی در فضایی به مساحت 800 مترمربع، معادل 7هزار و 200 نفر تخت به ظرفیت گردشگر پذیری کاشان افزوده خواهد شد.

دهقانی با بیان اینکه این طرح به صورت مستقیم 12 نفر اشتغال زایی خواهد داشت، خاطرنشان کرد: مرحله اول وام مربوطه دریافت و پیمانکار مرمت حیاط چهارم خانه تاریخی عباسیان به زودی انتخاب می شود.

وی یادآور شد: طرح های گردشگری مبتنی بر ابزارهای نوین تامین مالی از قبیل اوراق مشارکت و صکوک اجاره نیز با همکاری شرکت مشاور تامین سرمایه آرماتر سرمایه گذاری شهرداری در دست بررسی است

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شهرداری کاشان

کاشان در دوران اسلامی همراه با قم، اصفهان، همدان و ... از جمله شهرهای بلاد جبال یا عراق عجم محسوب می شود. تاریخ نویسان فراوانی از مردان نام آور و جنگجوی کاشان در این عصر (دوران ساسانی) سخن به میان آورده اند که در جنگهای بسیار شرکت کرده اند » اعثم« کوفی تاریخ نویس بزرگ عرب از حضور 20 هزار سوار جنگجوی قم و کاشان یاد کرده است که در جنگ »نهاوند« حضور داشتند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]