اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950809172175989

تکمیل اقدامات معماری ورودی تونل شهدای غزه

کد: 13950809172175989

https://goo.gl/sysDAg

، تهران , (اخبار رسمی): متعاقب اتمام عملیات کابل‌کشی، نصب تجهیزات اطفای حریق و دوربین‌های نظارت تصویری، پیشرفت عملیات احداث تونل شهدای غزه به مرز 99 درصد رسید.

تکمیل اقدامات معماری ورودی تونل شهدای غزه

 به گزارش اخبار رسمی به نقل از معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران، مجری طرح‌های تونلی سازمان مهندسی و عمران شهر تهران ضمن اعلام خبر فوق، نصب و راه‌اندازی تابلوهای خبری را تنها اقدام باقی مانده به منظور هوشمند‌سازی تونل شهدای غزه دانست و افزود: تجهیزات مربوطه، مرحله آزمایش کارخانه‌ای را با موفقیت پشت سر گذاشته و در حال حمل به کشور است.

سید مهدی پورهاشمی ضمن اعلام تکمیل اقدامات مربوط به معماری پرتال‌های ورودی تونل شهدای غزه، یادآور شد: اجرای لایه نهایی روکش آسفالت و خط‌کشی معبر داخل تونل، همزمان با اجرای این اقدامات در مسیر ادامه بزرگراه شهید حکیم انجام خواهد شد. وی در عین حال از آغاز عملیات نصب تیرهای روشنایی در رمپ‌های ورودی و خروجی پنجمین تونل ترافیکی شهر تهران خبر داد.

گفتنی است تونل شهدای غزه که پروژه‌ای دوستدار محیط زیست محسوب ‌می‌شود، معبری 2049 متری است (طول آن با احتساب رمپ های ورودی و خروجی به 3016 متر می رسد). اجرای تونل امکان احداث ادامه بزرگراه شهید حکیم بدون قطع درختان بوستان جنگلی چیتگر را فراهم کرده است. این پروژه پس از تکمیل سیستم‌های ایمنی و کنترل هوشمند آن، به همراه سایر بخش های باقی مانده از پروژه ادامه بزرگراه شهید حکیم، ظرف ماه‌های آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران

معاونت فنی و عمرانی، یکی از معاونت های شهزداری تهران است که وظیفه ساخت، تجهیز و راه اندازی و نگهداری محدثات شهری را بر عهده دارد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه