اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950809172695617

علاقمندی موسسه اعتباری ملل برای سرمایه گذاری درقشم

کد: 13950809172695617

https://goo.gl/QQWSjK

، تهران , (اخبار رسمی): نایب رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل موسسه اعتباری ملل (عسکریه) از علاقمندی این موسسه اقتصادی برای سرمایه گذاری در این جزیره خبر داد.

علاقمندی موسسه اعتباری ملل برای سرمایه گذاری درقشم

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی منطقه آزاد قشم، سید امین جوادی در نشست با مدیرعامل و تنی چند از معاونان و مدیران سازمان منطقه آزاد قشم در ساختمان کلاه فرنگی، گفت: بررسی پارامترهای اقتصادی نشان می دهد فعالیت های اقتصادی قشم ساختار با برنامه و نظام مندی دارد و این امر منتج به تصمیم گیری این موسسه جهت بررسی سرمایه گذاری در قشم می شود.

وی افزود: موسسه ملل 320 شعبه و بالغ بر 14 هزار نیروی مستقیم دارد و تاکنون در شهرهای بزرگی مانند تهران، مشهد، اصفهان، کرمان و  چند شهر دیگر سرمایه گذاری های کلان داشته است.
مدیرعامل موسسه ملل (عسکریه) ادامه داد: مشارکت در پروژه سیتی سنتر مشهد با حدود یک میلیون مترمربع فضای تجاری با ضریب شراکت 49٪ (مشارکت با آستان قدس رضوی ) یکی از  فعالیت های این موسسه می باشد.
وی گفت: موسسه اعتباری ملل درحوزه های کشاورزی، صنایع، معادن، ساختمان و دیگر حوزه ها نیز سرمایه گذاری های زیادی انجام داده است. 
جوادی اظهار کرد: آماده ایم به سرعت پارامتر های سرمایه گذاری در قشم را با وجود ویژگی های مدیریتی در سازمان منطقه آزاد قشم و شناختی که از عملکرد این مجموعه پیدا کرده این را اجرایی کنیم.
وی ادامه داد: آماده ایم در حوزه هتلینگ، کالای پزشکی ، گردشگری، نفت و پتروشیمی، بازرگانی، انرژی های نو، سیمان و نقل و انتقال کالا و مسافر در منطقه آزاد قشم سرمایه گذاری کنیم.
نایب رییس هیات مدیره و مدیر عامل موسسه ملل تاکید کرد: بصورت ویژه آمادگی ساخت مخازن ذخیره سازی انواع سوخت و فراورده های نفتی در قشم را داریم.
در این نشست، حمیدرضا مومنی رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم هم با برشمردن مزایای فراوان سرمایه گذاری در این منطقه، از علاقمندی مسولان موسسه مالی ملل برای ورود به حوزه سرمایه گذاری در بخش های مختلف اقتصادی قشم استقبال کرد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سازمان منطقه آزاد قشم

جزیره قشم، واقع در تنگه هرمز، از وضعیت خاص بین خلیج فارس و اقیانوس هند بهره می برد. مرز آبراهی تمامی کشورهای حاشیه ( ایران، عراق، کویت، عربستان سعودی، بحرین، قطر، امارات متحده عربی و عمان) تقریبا از سواحل جنوبی آن عبور می کند و تمام ترافیک هوائی شرق و غرب از فراز آسمان قشم می گذرد. جزیره با تمام خصوصیاتش، دریچه ای است به خلیج فارس. بنابراین قشم بر بلندای کانالی ایستاده است که حجم وسیعی از نفت و گاز جهان همیشه و برای 100 سال آینده، از آنجا منتقل می شود. همین موقعیت خاص است که قشم را از سایر جزیره های خلیج فارس متمایز می کند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

تجارت و بازار | بانک، بیمه و سرمایه