کد: 13950809172795625

افزایش توسعه صادرات کالا از مرز شلمچه

کد: 13950809172795625

https://goo.gl/904TPG

، آبادان , (اخبار رسمی): طبق آمار، میزان صادرات کالا از از مرز شلمچه، در سه ماهه اخیر سال جاری، نسبت به مدت مشابه در سال 94 ، 43 درصد رشد داشته است.

افزایش توسعه صادرات کالا از مرز شلمچه

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد اروند،  طبق آمار رسیده از آخرین فعالیت های  تجاری و بازرگانی منطقه در مرز تجاری شلمچه، در ماه‌های مرداد، شهریور و مهر امسال، نسبت به  مدت مشابه در سال قبل ، رشد چشم گیری در مراودات تجاری و عبور کالای صادراتی به کشور عراق صورت گرفته است.
بر اساس این آمار، تعداد کامیون های حامل بار  صادراتی از مرز شلمچه،  43 درصد رشد داشته است.

توسعه زیر ساخت های تجارت و بازرگانی، از مهم ترین و اساسی ترین فعالیت های این سازمان در حوزه اقتصاد بین الملل است و سازمان منطقه آزاد اروند در چارچوب حضور بین المللی  و بازار رقابت در عرصه تجارت و اقتصاد خرد و اقتصاد توسعه، همواره در حال برنامه ریزی و طراحی نقشه راه اقتصادی ویژه رشد و پیشرفت اقتصادی منطقه آزاد اروند است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سازمان منطقه آزاد اروند

منطقه آزاد اروند با مساحت 37400 هکتار در شمال غربی خلیج فارس شامل شهرهای آبادان، خرمشهر و مینوشهر(جزیره مینو) می باشد که در محل تلاقی دو رودخانه اروند رود و کارون واقع است. این منطقه در همجواری با کشورهای عراق و کویت می باشد که با داشتن ظرفیتی از قبیل حمل و نقل جاده ای، ریلی، دریایی و هوایی از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

منتشر شده در سرویس:

تجارت و بازار