اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950810173155797

آمادگی شلمچه و چزابه برای تردد 150 هزار نفر در روز

کد: 13950810173155797

https://goo.gl/RXuIkp

، تهران , (اخبار رسمی): پایانه مرزی شلمچه روزانه آمادگی تردد 100 هزار نفر و پایانه مرزی چزابه 40 الی 50 هزار نفر را دارد.

آمادگی شلمچه و چزابه برای تردد 150 هزار نفر در روز

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی ، غلامرضاشریعتی، استاندار خوزستان در جلسه ستاد اربعین حسینی استان کبا اعلام این خبر گفت: این ستاد از ماه های گذشته کار خود را در بخش های مختلف از جمله زیر ساخت ها در پایانه های مرزی استان آغاز کرده است و به منظور تامین رفاه حال زائران در بخش زیر ساخت ها، راه ها و جاده ها احداث یا در حال آماده شدن هستند.

او  همچنین درباره راه اندازی پارکینگ خودرویی در مرز شلمچه و چزابه گفت: در فاصله چهار کیلومتری هر یک از مرزها ، پارکینگ 50 هکتاری احداث شده است.

شریعتی با بیان اینکه مشکل آب رسانی در مرز شلمچه مرتفع شده، در خصوص مرز چزابه گفت: در این مرز آب رسانی به صورت حمل با تانکر انجام می شود.

استاندار خوزستان  با بیان اینکه تردد زائران اربعین حسینی از مرزهای مهران، شلمچه و چزابه انجام می گیرد، تشریح کرد: دولت 42 درصد ار تردد زائران را به مرز مهران و 58 درصد تردد را به مرزهای استان خوزستان به ترتیب شلمچه 37 درصد و چزابه 22 درصد اختصاص داده است.

وی افزود: پایانه مرزی شلمچه برای تردد اتباع خارجی در ایام اربعین اختصاص یافته است و اتباع خارجی برای تردد به کشور عراق بایستی به پایانه مرزی شلمچه مراجعه کنند.

شریعتی با بیان اینکه در این راستا باید همه دستگاه ها متولی بسیج شوند، گفت: به منظور هرچه بهتر برگزار شدن راهپیمایی بزرگ اربعین حسینی 14 شهرستان، معین مرز شلمچه و 13 شهرستان، معین مرز چزابه شدند.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ناجا

این کشور در بیش از دو هزار سال قبل و در دوران سلسله هخامنشیان اولین بنیانگذار سیستم حکومتى گسترده امپراطورى مى باشد. از آنجا که هر حکومتى نیازمند به نظم و امنیت مى‌باشد در نتیجه کشور ما انواع سیستمهاى ایجاد نظم و امنیت را در طى تاریخ مورد آزمایش قرار داده است. اما سیستم نوین ایجاد نظم و امنیت داخلى یعنى سازمان پلیس در ایران به حدود یکصد سال پیش مربوط مى‌‌باشد. شاه قاجار ناصرالدین شاه در سفرهاى سه گانه خود به اروپا و مشاهده پلیس نوین در آن کشورها و با استخدام یک مستشار بلژیکى به نام کنت دو بینو اولین سیستم پلیسى جدید را در ایران پایه گذارى نمود. این پلیس در طى یکصد سال گذشته و تا پیروزى انقلاب اسلامى در بهمن سال 1357 از فراز و نشیبهاى متفاوت برخوردار بوده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]