اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950811174045797

برداشت غیرقانونی 140 هزار لیتر نفت از چاه های نفت

کد: 13950811174045797

https://goo.gl/tmXUxy

، تهران , (اخبار رسمی): هفت قاچاقچی سوخت که به شکل غیرقانونی اقدام به برداشت 140هزار لیتر نفت خام از چاه های نفت کرده بودند، دستگیر شدند.

برداشت غیرقانونی 140 هزار لیتر نفت از چاه های نفت

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی ،سردارعبداله نظر پور،فرمانده مرزبانی خوزستان با اعلام این خبر گفت: به دنبال اطلاع مرزبانان استان خوزستان از فعالیت مجرمانه عده ای سودجو در برداشت غیرقانونی و جابجایی مقادیر زیادی نفت خام از چاه های حوزه مرزی شهرستان "هویزه"، از توابع هنگ مرزی دشت آزادگان، اقدامات گسترده ای جهت شناسایی و دستگیری آنها در دستور کار ماموران اطلاعات این هنگ قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی دریافتند تعدادی افراد سودجو با همدستی دلالان مرتبط در کمپ های استخراج نفت در روزهای تعطیل، به شکلی غیرقانونی با چندین تانکر نفت کش، اقدام به جابجایی مقادیر زیادی نفت خام به مقاصد نامعلوم می کنند.

این مقام انتظامی ادامه داد: ماموران پس از چندین شبانه روز گشت نامحسوس در محورهای مرزی، سرانجام هفت دستگاه تانکر حامل مقادیر زیادی نفت خام در محور فرعی هویزه به سوسنگرد شناسایی و توقیف کردند. 

فرمانده مرزبانی خوزستان تصریح کرد: در بازرسی مرزبانان از نفتکش های توقیفی 140 هزار لیتر نفت خام که به شکلی غیر قانونی از چاه های نفت برداشت شده بود، کشف و هفت نفر در این رابطه دستگیر شدند.

اوگفت: با توجه به احتمال ارتباط این افراد با دلالان حرفه ای فروش غیرقانونی مواد سوختی ، متهمان به همراه پرونده تحویل پلیس آگاهی شهرستان دشت آزادگان شدند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ناجا

این کشور در بیش از دو هزار سال قبل و در دوران سلسله هخامنشیان اولین بنیانگذار سیستم حکومتى گسترده امپراطورى مى باشد. از آنجا که هر حکومتى نیازمند به نظم و امنیت مى‌باشد در نتیجه کشور ما انواع سیستمهاى ایجاد نظم و امنیت را در طى تاریخ مورد آزمایش قرار داده است. اما سیستم نوین ایجاد نظم و امنیت داخلى یعنى سازمان پلیس در ایران به حدود یکصد سال پیش مربوط مى‌‌باشد. شاه قاجار ناصرالدین شاه در سفرهاى سه گانه خود به اروپا و مشاهده پلیس نوین در آن کشورها و با استخدام یک مستشار بلژیکى به نام کنت دو بینو اولین سیستم پلیسى جدید را در ایران پایه گذارى نمود. این پلیس در طى یکصد سال گذشته و تا پیروزى انقلاب اسلامى در بهمن سال 1357 از فراز و نشیبهاى متفاوت برخوردار بوده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

حقوقی و قانون