اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950811174675687

یک ارائه دهنده خدمات پرداخت الکترونیکی؛

پرداخت موبایلی روی سیم کارت امکان پذیر شد

کد: 13950811174675687

https://goo.gl/Fxwdeq

، تهران , (اخبار رسمی): یک ارائه دهنده خدمات پرداخت الکترونیکی از آغاز پرداخت سیم کارتی از طریق NFC با یک اپراتور موبایل خبر داد و گفت: بیش از 150 هزار پایانه فروش با قابلیت NFC در سراسر کشور نصب شده و این سرویس در فاز نخست با کارت شهروندی و سپس با کارت های بانکی ارائه می شود.

پرداخت موبایلی روی سیم کارت امکان پذیر شد

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی فناپ ،شرکت اتیک به عنوان یکی از بازیگران اصلی صنعت پرداخت الکترونیکی در دومین نمایشگاه تراکنش تهران حضور دارد.
به گفته محمد جلالیان معاون توسعه محصول شرکت اتیک، مهم ترین تغییر سازمانی امسال، تجمیع واحدهای مختلف فعالیت پرداخت الکترونیکی در هلدینگ فناپ بود که در نمایشگاه امسال این تغییر در  سرویس محور شدن خدمات نمود یافته و در نتیجه تمامی کسب و کارهای این حوزه به طور متحد در نمایشگاه حاضر شده اند.
این ارائه دهنده خدمات پرداخت الکرونیکی با تشریح علت این رویه، گفت: علیرغم تنوع ظاهری خدمات پرداخت الکترونیکی در حوزه های موبایل، اینترنت، کارت هوشمند و کارت بانکی اما تمامی نیازهای پرداخت الکترونیکی به سمت همگرایی در حال حرکت است.
جلالیان بر تمرکز جدی به سرویس محور شدن خدمات تاکید کرد و گفت: در رویه جدید، فارغ از تکنولوژی، نیازهای مختلف را شناسایی و با ترکیب چندین روش خدمت درخواستی را به کاربر ارائه می کنیم که پرداخت سیم کارتی از طریق NFC و از جمله سرویس هایی که با ترکیب روش های مختلف ارائه می شود.
معاون توسعه محصول شرکت اتیک با اشاره به روش پرداخت سیم کارتی از طریق NFC، از نصب بیش از 150 هزار پایانه فروش با قابلیت NFC در سراسر کشور خبر داد و گفت: بانک مرکزی تدوین مقررات پرداخت از طریق NFC را در دست بررسی و تدوین دارد و طبق تجربه جهانی و علافمندی اپراتورها به این موضوع، ارائه این سرویس در ایران نیز به زودی اتفاق خواهد افتاد.
او با اشاره به توافقات صورت گرفته با اپراتورهای موبایل، گفت: در حال حاضر پرداخت NFC با یکی از اپراتورها آغاز شده و درصددیم در فاز نخست این سرویس را با کارت شهروندی (من کارت) و سپس در قالب کارت های بانکی ارائه کنیم.
جلالیان ارائه نخستین تولیدات بومیPOS در نمایشگاه را از دیگر اقدامات جدید اتیک عنوان کرد و گفت: در حالی که تاکنون تمامی POS های مورد استفاده در کشور از محصولات خارجی بود، برای نخستین بار با کمک شرکت تایوانی کسلز کارخانه تولید پایانه های فروش در کشور و در منطقه آزاد اروند تاسیس شده که قابلیت تولید سالانه 200 هزار دستگاه POS را دارد.
او سرویس ارائه خدمات باشگاه داری و خدمات مراکز تفریحی را از دیگر سرویس های جدید اتیک در نمایشگاه تراکنش عنوان کرد و توضیح داد: برای نخستین بار در تله کابین توچال ارائه خدمات باشگاه داری از فروش بلیط تا مدیریت مشتری، از حالت سنتی به الکترونیکی تغییر کرده است که این تغییر امکان ارائه خدمات بهتر و تخفیف به مشتری براساس استفاده را فراهم می کند.
دومین نمایشگاه تراکنش تهران از 11 تا 13 آبان در محل دائمی نمایشگاه های شهرداری تهران در بوستان گفت وگو برپا است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]