اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950814175815687

قائم مقام مدیرعامل فناپ مطرح کرد

تطبیق سریع ایرانی ها با تغییرات تکنولوژی

کد: 13950814175815687

https://goo.gl/ZL2Z87

، تهران , (اخبار رسمی): قائم مقام مدیرعامل فناپ با تاکید بر اینکه حتما باید از تکنولوژی استفاده کرد، گفت: تمامی اقدامات و تسهیل گری امور برای ایجاد حس خوب و خوشحالی مردم است؛ اماتولیدکنندگان محصولات جدید باید آگاه باشند که در واقعیت با این خدمات چه میزان حس خوب در مشتری ایجاد شده است.

تطبیق سریع ایرانی ها با تغییرات تکنولوژی

به گزارش اخبار رسمی به نقل از فناپ حسین اسلامی در سمینار کارت و پرداخت نمایشگاه تراکنش، درخصوص لازمه های توسعه و پایداری کسب و کار پرداخت الکترونیکی توضیحاتی را ارائه کرد.

وی اظهار داشت: معتقدیم سبک زندگی ای که اکنون ایرانی ها انتخاب کرده اند تنها سبک زندگی موجود نیست و مردم باید سیکی را برای زندگی انتخاب کنند که آنها را خوشحال تر کند.
اسلامیبه اصلاح مدل کسب و کار پرداخت اشاره کرد و گفت: اصلاح، لازمه توسعه و پایداری این کسب و کار است. همچنان که هم اکنون در پرداخت های حضوری، ارزش کارت بانکی فرد بیشتر از خود فرد است و تغییر روندهای فعلی می تواند احترام فردی را افزایش دهد.
به گفته وی، عمده مردم دیر به روندهای جدید تکنولوژی می رسند که البته اکنون زمان لازم برای جاافتادن یک محصول تکنولوژیک بسیار کوتاه تر شده و در ایران نیز اثبات شده است که به دلیل موضوعات تاریخی و علاقمندی به تکنولوژی،مردم تغییر را زود درک می کنند و خود را با آن تطبیق می دهند.
قائم مقام مدیرعامل فناپ با اشاره به بازار ایران، گفت: بسیاری از مخاطبان در ایران جمعیت جوان هستند که در اثر تکنولوژی جدید، بسیار متفاوت از قبل فکر می کنند. همچنان که در گذشته ابزارهابرای مردم بسیار اهمیت داشت، اما اکنون برند اهمیت یافته است.
او با تاکید بر اینکه حتما باید از تکنولوژی استفاده کرد، گفت: تمام این اقدامات و تسهیل گری امور برای ایجاد حس خوب و خوشحالی مردم است؛ اما به واقع با این خدمات چه میزان حس خوب در مشتری ایجاد شده است؟
اسلامی به پیاده سازی مدل های کسب و کار جدید در حوزه پرداخت به عنوان روشی برای ایجاد حس خوب در مردم اشاره کرد و گفت: معتقدیم در مدل های جدید کسب و کار باید به سمت شبکه های اجتماعی برویم و در این زمینه عقب مانده ایم،اما مقررات باید یا نباید رفتن به شبکه های اجتماعی در ایران تعیین تکلیف نشده و ابهام بدترین حالت بلاتکلیفی است که در این باره از قانون گذاران تقاضای تکلیف قانونی را داریم.
وی با اشاره به مثال دیگری در این باره، ادامه داد: گرفتن یا نگرفتن کارمزد هنوز در ایران بلاتکلیف است در حالی که روند جهانی اخذ کارمزد است و در این رویه خوشحالی برای همه بازیگران حوزه پرداخت شامل مشتری و ارائه دهنده خدمت خواهد بود.
اسلام با تاکید بر تغییر سبک زندگی تحت تاثیر موبایل به عنوان بستری برای تمام امور روزمره از جمله پرداخت، گفت: تولیدکنندگان محصولات جدید در طراحی محصول باید برای رفع نیازهای مردم و جهت دهی به سبک زندگی آنها ارزش ویژه قائل باشند. آنها باید آگاه باشند که با این محصول چه تجریه ای را در مخاطب ایجاد خواهند کرد، زیرا تجربه هیچ گاه از این نمی رود. 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]